Alla inlägg den 9 februari 2009

Av matilda westlin - 9 februari 2009 22:40

Nu har jag en ny mobil, äntligen säger jag bara. men det blev inte den jag kikade på först på stan utan det blev en helt annan :) jag ville ha en enkel telefon, utan lucka så jag köpte en helt vanlig samsung, stod och valde mellan en lila, rosa eller en grå men det fick bli den silvergråa, skit snygg tycker jag. köpte till ett minneskort på fyra gig så nu är jag nöjd och glad :) telen är på laddning just nu, längtar tills jag får använda den. typ alla jag surrat med älskar att lära sig en ny telefon men det är det värsta jag vet, svårt och krångligt och jag kommer förmodligen sakna min gamla.. men telefonen var verkligen behövlig så jag hoppas den är lika enkel som min förra.


Har försökt plugga lite också vilket inte gått så jätte bra men jag kommer nog inte gå till skolan imorgon. jag känner mig febrig och vägrar att bli sjuk så jag ska nog vila hela dagen imorgon.. men jag får se hur jag mår imorgonbitti. var ut en sväng och surrade med alex och persson förut också, dom skulle iväg och sola :) damn, vad skönt. skulle jag också behöva men jag måste fan vänta, inte så bra om jag nu har feber? peter skulle iaf sola med gipsad arm, haha lyckat. aja nu ska jag sova, godnatt

Av matilda westlin - 9 februari 2009 16:32

jag kan inte plugga idag heller, jag blir så less på mig själv för nu har jag redan skjutit upp det här provet tills imorgon men jag orkar inte sätta mig med det, sen gör det inte saken bättre att jag känner mig sjuk :( jag tror jag har feber, det gör ont i hela kroppen, i halsen och jag känner mig hängig som fan så att plugga på ett stort jävla prov är inget jag klarar av just nu. men jag måste göra det imorgon, sista chansen typ. uuuussch! och nu vill jag bara åka och köpa en telefon så jag har det gjort men jag måste vänta tills mamma kommer hem. blä, jag har tråkigt!! give a call

Av matilda westlin - 9 februari 2009 15:01

igårkväll var jag på texas och käkade buffen där med pappa och maja :) vi satt i säkert tre timmar och surrade & åt. skit mysigt, längesen vi tre gjorde nånting tillsammans. sedan gick maja och jag hem, det var skit halt så vi gled på skorna medans den andra puttade på, haha skit kul. Senare såg jag wallander med mamma :)


idag har jag varit i skolan med malin, vi har yrat runt och letat lärare hela dagen :s malin fick en lapp om indraget studiebidrag men det stämde inte med frånvaron så vi fick söka upp alla lärare eftersom nästan alla missat att fylla i när man varit närvarande osv.. men det löste sig tillslut så det var bra. gick sedan in till stan jag, malin och sigrid :) köpte ett par örhängen på indiska sen kikade jag på en ny mobil som jag kanske ska köpa, måste först ut till birsta och kolla på vad som finns där. men jag vill köpa en ny telefon idag :D jag älskar min som jag har nu men en knapp har pajat så det går fan inte att skicka sms, eller det går men man kan inte backa om man skriver fel, störande. sen ikväll måste jag också plugga. har prov imorgon :/ och ingen träning för mig, jag har blivit sjuk :( feber och ont i halsen! btw, tog några bilder från bilddagboken som jag hittade från mats fest :)

Ovido - Quiz & Flashcards