Alla inlägg den 2 februari 2009

Av matilda westlin - 2 februari 2009 23:15

men faan! jag loggade in på msn förut, det har jag inte gjort på säkert ett halvår, jag hatar msn! men nu när jag gjorde det så skrev nån jävla simon till mig, han skickade en länk som jag såklart klickade på och så fick jag ett virus, braa.. fan, jävla skit! så jag ringde jonte och han fick guida mig om hur jag skulle göra för att få bort skiten, dock så tog mina pengar slut när vi pratade, haha jag trodde han hade halebop ;p men han ringde upp så vi fortsatte surra, jag vet inte om jag lyckades få bort viruset men förmodligen, tack isåfall snälla du.


annars så har jag hunnit med att träna, fick skjuts av mamma både dit och hem :) hampus har varit här med mat och jag har t om tvättat lite grann. när man har tvättid så får man bara tvätta fram till klockan nio men jag tvättade nu efteråt så det var perfekt. när jag stog där nere och väntade på en maskin så fick jag ett sms av danne där han frågade om jag trodde på spöken, jag skulle precis svara och då hoppar han in där jag står och skrämmer mig som fan. hahaa, fyfan vad rädd jag blev, jag slängde mobilen i luften och skrek, haha herregud! men varför blir jag inte förvånad? ;)


surrade med jenny i telefon förut också och jag har kommit fram till att jag ska köpa clipslöshår antingen i veckan eller nästa vecka :) skönt att kunna bestämma från dag till dag vad man om man vill ha långt eller kort hår. ska nog träna med henne och tommi imorgon också :) men nu ska jag kika på tv och sen sova. imorgon är jag ledig, viiee vad skönt!

Av matilda westlin - 2 februari 2009 17:11

jag måste börja med att säga att idag har jag haft världens bästa vänner. jag har varit sur och grinig hela dagen, klagat och velat gått hem ända sen jag kom till skolan men mina sötisar har peppat mig och varit glad även fast jag varit en jävla surpuppa ;p förlåt girls.


nu är jag hemma i lägenheten, har smörjt in mig med fetaste krämen i ansiktet, har fått en massa sår och torrfläckar på kinderna, fräsch det lät va? blää, det är hemskt! ser verkligen förjävligt ut, ni kan ju fråga johan. han dog när han såg min ena kind ;p buhu, jag vill inte! men nu ska jag smörja mig hela tiden som en dåre och hoppas på att jag blir bättre snart. ikväll ska jag iväg och träna på puls/medel pass :) skulle igentligen simma med linda men jag sov tre timmar inatt så jag somnade när jag kom hem från skolan och då blev det försent"/ jag kom även på att jag aldrig skrev om min helg så jag sammanfattar lite kort nu;


fredag, jobb på cleo sen mys med maja hemma på södermalm.

lördag, jobb på cleo sen blev kvällen lugn hemma med mormor.

söndag, for ut till birsta med linda sedan hem till henne, vi fikade tårta, kaffe och linda färgade mitt hår :) syns inte så jätte mycket men det var mest för att jag hade sån utväxt men den är borta nu så jag blev riktigt nöjd, tack gullgumman! Sov i lägenheten på natten, eller sov och sov. somnade klockan tre och gick upp sex, fyfan. så idag är jag trött som satan, fastän jag sovit i några timmar nu. men nu ska jag dricka en kopp kaffe sen iväg till friskis och förhoppningsvis bli piggare. pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards