Alla inlägg den 28 februari 2009

Av matilda westlin - 28 februari 2009 19:36

Jag fick som jag ville, ikväll blir det utgång :) sitter hemma hos mamma nu tsm med maja och dricker vin :) men hon ska snart dra till fredrik :( men tur att linda kommer hit ;) så vi får se vart det bär av ikväll, vet några fester men det blir förmodligen krogen mot slutet :D give a call! PUSSS

Av matilda westlin - 28 februari 2009 17:01

Imorse när jag gick ner till stan så mötte jag ett gäng killar som frågade mig om jag visste nån bra pizzeria, jag tipsade om biteline och dom bad mig visa vägen dit. jag skulle ändå ner till jobbet så det var perfekt för då fick jag sällskap ner, dom var döhärliga, hade värsta dialekten ;p killarna var inte härifrån så dom skulle åka vidare idag, dom hade varit på konserten på stadshuset igår. så jag gick med dom ner till stan och när vi var framme vid biteline så sa vi hejdå, då kramade alla om mig och knäppte kort på mig tsm med dom, hahaha jag dör, vilken jävla morgon ;p men kul var det! härligt gäng :)


Annars så har jag jobbat som vanligt, gick iväg en sväng till bodyshop och köpte en ansiktskräm till mig och vitaminer till milla från djuraffärn :) efter jobbet så kom mamma och hämtade mig så nu är jag hemma. har precis tagit ett bad och nu väntar jag på maten :) får se vad det blir ikväll, jag är sugen på att dra ut :D

Ovido - Quiz & Flashcards