Alla inlägg den 19 februari 2009

Av matilda westlin - 19 februari 2009 22:14

Jag har försökt plugga men det gick åt helvette så nu skiter jag i det här! det kommer gå sämst imorgon men så får det bli nu, jag ska i stället färga ögonbrynen och lägga en ansiktsmask sen blir det natti natti. bye

Av matilda westlin - 19 februari 2009 20:22

Ingenting funkar, det går inte att ladda in bilder till datorn, knappt att skriva på tangentbordet, jag måste slå på varje tangent för att få en bokstav, jävligt irriterande! så jag uppdaterar imorgon istället och om jag lyckas föra över bilder från mobilen till datorn så lägger jag upp massa bilder här på bloggen också! men nu måste jag plugga! kanske lika bra att ingenting funkar så jag slipper fastna vid datorn resten av kvällen. Jag måste bara nämna att jag fått en ny favoritlåt, damn jag är helt såld! enjoy

Av matilda westlin - 19 februari 2009 09:56

bläää!

Ovido - Quiz & Flashcards