Alla inlägg den 22 februari 2009

Av matilda westlin - 22 februari 2009 23:20

faaan, jag kan inte bestämma mig!!! ska jag följa med eller ska jag stanna hemma och satsa på en helt annan grej? fan vad jag hatar det här! Jag måste bestämma mig senast imorgon.

Av matilda westlin - 22 februari 2009 19:45

Idag vid tretiden så blev jag sugen på att åka ut till birsta så jag ringde mamma och kollade vad hon gjorde och hon var också sugen på att åka dit så vi tog en tur ut :) blev massa shopping för mig :D inhandla ett par svarta pumps på dna, 50% var det. skit snygga! sen ett till par pumps på scorett, var också 50% på :) viho, värsta fynden :D och båda var så jävla snygga så nu är jag glad som satan :) sedan blev det kattleksaker for my princess, shampoo, hårinpackning, mat osv osv.. är riktigt nöjd med allting, dock hade jag igentligen inte råd med tanke på att jag ska göra om naglarna i veckan och köpa nytt löshår, buhu! men jag kunde inte låta bli att handla skorna och jag kommer inte ångra mig så det är ett litet plus iaf!

Nu är jag hemma, väntar på att pappa ska komma hit med ny kattsand, for runt hela stan och letade millas speciella kattsand men den fanns ingenstans så vi fick köpa nått annat skit som bara smular :o och den funkar sämst, det ryker om den och det är sandkorn i hela lägenheten så jag blir galen! måste ha en annan! är det nån som vill ha kattsanden så säg till, annars slänger jag den! vi kan bara ha en speciell och den är som pellets, thats it! min prinsessa ska ha den bästa, höhö :) min kväll blir lugn, ska kika på beck och mysa. men nu innan så måste jag hinna med att dammsuga och diska. pusshej

Av matilda westlin - 22 februari 2009 14:49

tjoo! idag är jag bakis som ett troll, självförvållat så jag ska inte klaga alltför mycket, höhö. men jag hade riktigt kul igår, ziri kunde inte komma, vilket var väldigt synd så det blev jag och linda hemma hos henne, vin som satan och en massa godis, surrade och livade om, me like :) riktigt mysigt hade vi. sen kom robin hem, satt och surrade med han ett tag men eftersom han själv inte drack så blev han ganska fort less på oss (vilket jag förstår såsom vi surrar ;) så han tyckte vi skulle dra oss ner mot krogen och det gjorde vi ;) klockan var ganska mycket så vi hade ingen större lust att betala in oss nånstans så det blev irish. och för er som inte vet så ska irish börja ha öppet på söndagar med kareoki och grejer eftersom skeppan nu är stängd, så nu vet ni det också! Men åter till kvällen; johan och grabbarna kom dit så vi satt med dom och drack öl, trevligt värre. och sen träffade jag ted och agnes, viiie vad glad jag blev :) älskade tedvännen, jag har verkligen saknat dig! och jag måste få tag i agnes blogg, ser du det här så skriiv gumman!! måste kolla in hur allt går med det du berättade igår :) vi blev även bjuden på en irishcoffee av ted ;) haha, linda skulle säga att vi ville ha en baylis (stavning?) men som alltid så kommer hon med nått roligt och säger att vi ville ha en irishcoffee istället, haha du är så rolig gumman! "braaa linda" som jocke säger, haha! aja, kvällen var ganska lugn men jag hade skit trevligt, avslutade allt med subway, gott som satan. fick skjuts hem av gulliga narki och alex sen blev det natti.


Som sagt så var kvällen riktigt kul men idag mår jag bajs, måste hem till linda och hämta alla mina kläder och min väska som jag lämnade kvar där igår. kom även på att jag gav bort min nya ring till linda igår, haha gulligt av mig ;) aja, nu ska jag dra. min dag kommer bli seg, men nu ska jag gå bort till ica och köpa snus, tur jag har en ica butik i samma hus! pussbabes

Ovido - Quiz & Flashcards