Alla inlägg den 3 februari 2009

Av matilda westlin - 3 februari 2009 18:57

åh, vad jag saknar lilla milla just nu. hon är nere hos mormor och jag är uppe i haga.. jag har världens beslutsångest om jag ska gå ner dit och sova eller om jag ska stanna kvar här hemma :o stan, haga, stan, haga? ååh jag vet inte, jag kan inte bestämma mig heller. Jag har iaf varit och tränat med jenny & tommi, tog en prommis dit men fick skjuts av farfar hem, åt middag hos han och farmor :) mysigt som bara den. blev ingen hagakrogen med pappa, han var tvungen att fara och jobba. Nu ska jag hoppa in i duschen, bye

Av matilda westlin - 3 februari 2009 14:32

vilken skön dag idag. sov ut lääänge, jag vaknade vid halv tolv och låg länge och funderad på en dröm som jag drömt under natten och dra mig baklänges vad verklig den var :o jag blir nästan rädd. jag vill inte avslöja vem den handlade om men jag drömde att jag blev tsm med en kille och att jag var iväg till en sommarstuga med hela hans släkt, vi hade det jätte bra osv. haha så fult igentligen. jag kommer inte kunna se killen utan att börja skratta nu och det är inte han som ni alla tror att det är.. höhö jag dör! berättade för malin om vem det var och så kommer hon och säger; "men drömmar kan bli sanna" ;) haha maaalin, den här kommer inte bli sann ;) jag vill inte det heller! aja, nog om my dreams.


idag har jag bara tagit det lungt, jätte skönt :) jag har städat, badat och lyckats bryta av en nagel när jag städade i badrummet, fan vad ont det gjorde! ska iväg och träna på pass med jenny om ett tag sen när jag kommer hem ska pappa och jag iväg och äta på hagakrogen :)

Ovido - Quiz & Flashcards