Alla inlägg den 15 februari 2009

Av matilda westlin - 15 februari 2009 19:04

dålig uppdatering för min del så jag sammanfattar hela helgen nu.


fredag; började dagen med en sovmorgon, ingen skola för min del. gick sedan ner och jobbade på cleo. det var fredagen den trettonde och det märktes kan jag lova, fick fetaste snöraset i huvudet från ett tak påvägen ner till stan, tack äckeljävla tak! träffade även malin på stan en stund :) på kvällen blev det först vin med mamma och två av hennes kompisar, sen förfest hos timmy och avslutade kvällen med krogen.


lördag; jobb, furtioårsmiddag/fest hos min moster :)


idag, söndag; sov ut läänge sen for jag ut till birsta med mamma, shoppade massor :) bla en skit snygg skål/urna/kruka/ ? haha jag vet inte vad man kan kalla den men den var skit snygg och jag har velat haft den länge, den har kostat sjuhundra men nu var det 70% så jag fick den av mamma, vilken tur va :) sen blev det två hängande ljuslyktor från indiska, två tshirtar från gina, en rödrandig och en rosa sen lite smink från h&m. for sedan och köpte sushi och så hem och åt. nu ska jag lägga mig i ett bad och vänta på att beck börjar. har även fått världens finaste allahjärtandags presenter, tack gullisar :) nu ska jag dra. det funkar inte att ladda in bilder från min mobil till datorn :s vette fan hur jag ska få till det? så det blir inga bilder idag.


Jag är jätte less på allt jävla skit snack. bara för att jag gjorde ett litet snesteg så har det blivit till en stor jävla grej och nu hittar folk på saker för att få mig att framstå som en jävla idiot och det värsta är att ni lyckas. ibland är sanningen svår att bevisa, vilket den är nu. jag mår skit av det här. hoppas ni är nöjda för ni har verkligen förstört så himla mycket för mig och fått mig att må piss.

Ovido - Quiz & Flashcards