Alla inlägg under januari 2010

Av matilda westlin - 12 januari 2010 13:18

Passade på att knäppa kort på min nya frisyr imorse.. Jag tog ju ut löshåret, blekte det och permanentade håret :D


    

Av matilda westlin - 12 januari 2010 11:25

Godmorgon!! Nu sitter jag och surrar med Maja i telefonen, haha hon är tokig! Jag sitter även och dricker kaffe.. Ska snart ta och göra mig iordning och gå iväg till jobbet.. Jobbar 13-17 idag :) Sen ska jag iväg hem till Carolina och vara barnvakt ikväll :D Ska äta där, sen kika på Bollis och lägga småtrollen :) Blir mysigt! Så nu ska jag sätta lite fart.. ha en bra dag! PUSS

Av matilda westlin - 11 januari 2010 21:59

  

Av matilda westlin - 11 januari 2010 21:04

  


Nu har jag förberett min lunch för imorgon.. Jag ska försöka vara nyttig så jag gjorde iordning en stor sallad med allt möjligt i; sallad, tomater, gurka, majs, bönor, kiwi, morötter, hallon, mango, ananas, vindruvor, rödlök, paprika och skinka.. Tror jag fick med allt :D Så imorgon ska jag sova ut, sen göra det jag känner för.. Imorgon börjar jag jobba kl 13-17 så det blir ett skönt pass :)


  

Av matilda westlin - 11 januari 2010 19:31

Surrade med Ida förut, dom hade fått in jätte mycket nya kläder på JC.. Gud vad sugen jag blev på att shoppa nu.. Jag har ioförsig inte sett kläderna men det är säkert supermycket fint.. Åh, jag vill dit och kika!! Det här shoppade jag i lördags iaf :) Både tröjorna kostar 199:- st.


  

Av matilda westlin - 11 januari 2010 19:21

Jag är helt slut.. Jag vet inte varför men det bara värker i min kropp och jag känner mig så seeeeg! Jag har ätit alvedon i två dagar nu.. Så jag hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk nu.. Jag kan inte bli sjuk, jag måste jobba!!


Imorse klev jag upp klockan sju, åt världens frukost.. Pinade i mig en smoothie, mackor, ägg, kaffe och juice.. Usch, jag gillar inte frukost men jag är så less på att vara dödshungrig så fort jag kommer till jobbet så nu måste jag försöka att äta på morgonarna.. Men jag mår så illa av att göra det.. :o Men jag lyckades imorse.. Gick sedan till jobbet, surrade med Maja itelefonen påvägen dit :) och idag var första dagen då jag hade på mig långkalsonger.. Tänkte att jag skulle vara duktig att klä på mig så jag skulle slippa frysa som jag har gjort hela vintern.. Men så blev det nollgradigt och sol idag så det blev bara varmt.. Orkade inte ta av mig dom heller så jag gick med dom inne hela dagen.. Haha! Men det har varit skönt, jag är så frusen av mig.. Dagen har gått ganska segt, jag har varit trött.. Åt lunch tsm med mamma och Camilla nere på 1891 :) Mamma bjöd mig idag igen :) Gulligt av henne! Jobbade på till klockan fem sen for jag hem till farfar och åt middag där.. Sen vidare till pappa där jag fick med mig mat och toapapper hem.. Haha jag är så slösig av mig så det var bra att jag fick lite mera paper.. Bara imorse använde jag upp en hel rulle.. Haha, hur fan lyckas man med det????


Nu är jag hemma.. Har precis duschat.. Ska ta och kika på tv och bara vara ikväll.. Jag tänker lägga mig tidigt, så jag förhoppningsvis känner mig piggare imorgon!

Av matilda westlin - 11 januari 2010 16:32

Äntligen är dagen slut.. Nu blir det middag hemma hos farmor och farfar sen ska jag till pappa en sväng :) Känns som om att jag har feber nu.. :/ har ont överallt i kroppen och känner mig hängig.. blää!

Av matilda westlin - 10 januari 2010 20:30

Jag jobbade bara fyra timmar idag, vilket gick jätte snabbt.. Jobbade med Nina och hon är alltid så gullig, hon gick iväg och köpte kaffe och bullar åt oss :D mums! Så vi surrade en massa och jobbade på. När jag slutade så gick jag på h&m och köpte en hårspray och en foundation sen kom Anton och hämtade mig :) Vi for till Willys och handlade mat för över 900kr.. Glömde hälften av det vi skulle handla så det måste bli en till handling imorgon.. For sedan hem och åt middag. Blev thaimat idag igen, typ det vi lever på ;) Men nu i veckan är jag själv så jag ska försöka att vara nyttig om nu det går.. Anton for precis iväg med Hegga till Strängnäs och blir borta till torsdagkväll så i veckan är jag själv.. Jag ska jobba på bvc imorgon :) Det ska bli roligt, var längesen nu! Så där jobbar jag måndag, tisdag och onsdag sen får vi se om jag jobbar på JC resten av veckan, hoppas!


Nu ska jag ta en dusch, smörja in mig med brunutansol och sedan lägga mig och kika på den första Johan Falk filmen.. Synd att jag precis sett dom.. :o Men dom är ändå så himla bra! Pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards