Alla inlägg den 2 februari 2010

Av matilda westlin - 2 februari 2010 23:32

Hej på er! Jag har tillbringat hela helgen med Anton och att jobba.. Det blev jobb lördag & söndag och på fredagkväll så var vi ut och åt, sen vidare till Pelle.. Lördagen så jobbade jag sen for vi hem till Anna & Jerry där det var en massa trevligt folk! Söndag, jobbade jag fram till klockan fyra, Anton och jag umgicks hela kvällen, blev en film och massa gotta! Somnade mysigt sen.. Igår, måndag så jobbade jag 9-16 sen for jag hem och umgicks dom sista timmarna med min älskling.. blä, vilka tårar det blev när han for iväg :( usch och fy, jag hatar det här!! Nästan en hel månad utan min baby! fan, jag kommer längta ihjäl mig! Men jag ser så fruktansvärt framimot tills han kommer hem :D viie, vad härligt! Då är han hemma i en vecka sen ska han nog iväg igen.. :( Men det får jag inte tänka på, inte nu..


Idag har jag jobbat till 20, pappa hämtade mig så for vi och skjutsade Hampus & Agneta ner till bion, dom skulle se Snabba Cash! Jag vill också, får bli med baby när han kommer hem! Pappa och jag for sedan hem, åt mat och kikade på Paradise :D Hjälp, vad spännande det var :D Synd bara att det är slut nu.. bajs också!! :( Så nu är jag hemma.. Ska alldeles strax gå och sova.. Jag är jätte trött! Är ledig imorgon :)

Ovido - Quiz & Flashcards