Alla inlägg den 3 februari 2010

Av matilda westlin - 3 februari 2010 17:12

Idag har jag tvättat, usch vad det är tråkigt!! Men nu är jag klar.. Nu är det bara att lägga in allt fint i garderoben.. åååh jag orkar inte! Det får bli imorgon. Kom precis hem, har varit iväg till City Gross med pappa och Agneta och storhandlat.. Blev sex stora kassar fyllda med mat och kattgrejer! Så skönt att ha en massa mat hemma :) Mamma ska alldeles strax komma och hämta mig så ska vi fara upp till sjukhuset och hälsa på M.. :( Sen så kommer Linda hit och joinar mig :) Vi ska baka och bara mysa :) Pusspåer

Av matilda westlin - 3 februari 2010 13:37

Jag älskar att man kan klicka på ikonen "För ett år sedan" på sidan av bloggen.. Jag gjorde det precis och då kom det här inlägget upp.. Haha den här drömmen handlade ju om Anton.. Jag fattar fan inte varför för jag hade aldrig pratat med honom bara sett han typ.. Jävligt sjukt! Det roliga är att jag skrivit att jag inte ville att den skulle bli sann :P HAHA!! Men det blev den och jag är sååå glad :D


Här är inlägget;

av matilda westlin 3 februari 2009 kl 14:32

vilken skön dag idag. sov ut lääänge, jag vaknade vid halv tolv och låg länge och funderad på en dröm som jag drömt under natten och dra mig baklänges vad verklig den var :o jag blir nästan rädd. jag vill inte avslöja vem den handlade om men jag drömde att jag blev tsm med en kille och att jag var iväg till en sommarstuga med hela hans släkt, vi hade det jätte bra osv. haha så fult igentligen. jag kommer inte kunna se killen utan att börja skratta nu och det är inte han som ni alla tror att det är.. höhö jag dör! berättade för malin om vem det var och så kommer hon och säger; "men drömmar kan bli sanna" ;) haha maaalin, den här kommer inte bli sann ;) jag vill inte det heller! aja, nog om my dreams.


idag har jag bara tagit det lungt, jätte skönt :) jag har städat, badat och lyckats bryta av en nagel när jag städade i badrummet, fan vad ont det gjorde! ska iväg och träna på pass med jenny om ett tag sen när jag kommer hem ska pappa och jag iväg och äta på hagakrogen :)

Av matilda westlin - 3 februari 2010 13:25

Idag sov jag till tjugo i tolv, fan vad skönt det var! Gick upp och gjorde frukost sen gick jag ner i tvättstugan och slog på några maskiner.. Så nu håller jag på att tvätta för fulla muggar.. Det är såå jävla tråkigt men man måste ju! När jag är klar så ska jag åka och storhandla mat med pappa! Har typ ingenting hemma så jag kommer måsta köpa allt möjligt!


åh, det är så tomt utan min baby! Fan vad jag saknar honom.. :(


  

Ovido - Quiz & Flashcards