Alla inlägg den 16 februari 2010

mat

Av matilda westlin - 16 februari 2010 20:00

Nu har jag och mamma varit och handlat :) FAN VAD SKÖNT, säger jag bara!! Nu är det fullt i kylen igen.. Kunde inte hålla mig från att köpa godis heller ;) Så nu ska jag hoppa in i duschen sen kika på tv och smala mig med massa gotta! HEJ

Av matilda westlin - 16 februari 2010 17:23

har jag tillbringat med pappa :D Började dagen med ett samtal med min baby! Sen gick jag upp och åt några ynka hårdmackor, haha det ända jag hade hemma! bläää, jag måste storhandla mat!! Tog sedan en prommis bort till pappa i haga sen vandrade vi ut till birsta :D det var soligt och fint ute, så himla skönt att ta en låångprommis ;) tog ca en och en halvtimme, väldigt bra! Dit ska jag börja gå :D .. om jag orkar innan jag börjar dvs ;) haha!!


Har shoppat massor idag, nya glas på ikea.. en ny matta till hallen, smågrejer och fina ljuslyktor på Indiska :D Sen luchade pappa och jag på Charm :D det blev en sallad, vohooo nyttigt! Linda kom förbi och tog en kaffe :D Sen gick vi på Coop och så fick vi skjuts av Linda hem :) Nu är jag hemma, pappa har precis varit här och hämtat mina gamla glas som han skulle iväg och slänga.. Jag ska städa iordning lite här hemma sen ska jag och mamma fara och handla mat hem hit.. Jag har inte ens en ost hemma.. Inga mackor, ingen mjölk, fil, juice eller nånting.. bläää!! Så nu ska jag fylla kylen med en massa gott :D hörs sen!! KISSES

Ovido - Quiz & Flashcards