Alla inlägg den 22 februari 2010

Av matilda westlin - 22 februari 2010 23:19

Nu har Linda åkt hem.. hon kom hit och åt middag :D ni kan ju gissa vad det blev för mat.. haha, KORVSTOGANOF!! Åt godis och kikade på tv medans vi surrade :) mysigt som bara den! nu har jag precis tagit bort sminket, nagellacket och ska ta och hoppa i säng. Jag är trött! Imorgon vill jag vakna till ett samtal med min baby, en fin Anton som snart kommer hem :D vad jag känner mig glad.. snart, snart, snart så :D


Nej, nu ska jag lägga mig.. goodnight


  

Av matilda westlin - 22 februari 2010 20:11

Jag var på en prommis och handlade förut, fyfan vad kallt det var ute.. Gick ner till hemköp i stan. Handlade lite till middagen, Linda ska komma hit och äta nu när hon slutar tjugo över åtta :) Blir en sen men mysig middag :D


och snart kommer min älskling hem :D viee, fan vad jag längtar  

Av matilda westlin - 22 februari 2010 17:24

Igår jobbade jag sen åkte jag med farfar hem, for hem till pappa och firade Hampus :) Sen skjutsade han & Natalie hem mig, haha jag fick sitta i en barnstol :D passade mig perfekt! Tog det bara lungt resten av kvällen.


Idag har jag varit ledig, Linda ringde och väckte mig vid elva.. Hon ville hälsa på så jag gjorde iordning frukost så kom hon hit och åt med mig, hon hade med sig chokladbollar som vi mumsade i oss :D Sen for hon och jobbade vid tre och jag har inte gjort ett piss sen dess.. Bara surrat med Anton i telefon och suttit här typ.. Tror jag ska följa med mamma till sjukhuset nu, hälsa på morfar! hörs sen

Ovido - Quiz & Flashcards