Alla inlägg den 5 februari 2010

YES

Av matilda westlin - 5 februari 2010 23:02

.. Moa är i Sverige, i stockholm.. Hoppas hon är vaken för jag vill surra med henne nu :D min gotjej<3

  

Av matilda westlin - 5 februari 2010 22:55

Farmor och farfar kom hit vid femtiden och då hade jag fixat i princip hela dagen med att städa, förbereda maten och tända en massa ljus i hela lägenheten, det blev såååå mysigt :D dom gillade maten och vi hade så trevligt. Åt semlor till efterätt sen for dom hem.. Då kom Helena hit :) Vi kikade på Lets dance, surrade och myste! Blev ännu en till semla så nu mår jag illa!! Haha.. Ska alldeles strax ta och hoppa i säng, först måla naglarna och he på brunutansol.. Jobb imorgon, 9-18 =) PUSSPÅER!


miss you

Av matilda westlin - 5 februari 2010 13:31

Imorse var jag så himla trött.. Jag sov till halv tolv.. Då ringde farmor och frågade om jag ville följa med på stan, SÖÖT! Men jag orkade inte så jag bjöd istället hem dom hit på middag så ikväll kommer dom hit och äter :D haha gulligt! Sen ska Helena komma och mysa med mig :)


Igår så skjutsade mamma mig ner till OK så hämtade jag ut löshåret :) Det var inte som jag trodde.. Mycket tunnare och ljusare.. Fast det blev ändå ganska fint när man satt i håret, det flöt ihop liksom! Men det är alldeles för tunt.. Jag orkar verkligen inte skicka tillbaka det och köpa nytt så jag skiter i det.. 900kr kostade det och skickar jag tillbaka blir det bara dyrare så skit samma! Får försöka locka det och kanske köpa till mer hår senare  :) För nu vill jag ha långt hår igen, tur det är clips så kan jag välja från dag till dag =) så det blir nog bra! Jag for upp till Linda efter att jag hämtat ut håret :D Hon & Robin var barnvakt åt Elin så jag stannade och umgicks med dom :) Robin for och kikade på nån match och vi bakade chokladbollar :D Ska lägga upp bild sen, måste bara få bilderna skickade av Linda :D Sen la vi Elin och då tog vi varsit glas vin och surrade :) Mysigt!! Mamma hämtade mig halv nio, då for vi och hämtade Maja på dansen sen for jag hem och kikade på tv och åt en massa nyttigt ;) Sen somnade jag!

Ovido - Quiz & Flashcards