Alla inlägg den 18 februari 2010

Av matilda westlin - 18 februari 2010 23:58

Nu har jag suttit och kikat runt på olika tatueringar.. och jag blir tokig!! Jag kan inte bestämma mig om vad jag vill ha, hur den ska se ut eller nånting.. Jag har tagit några bilder som jag googlade på (jag vet inte om man får göra så) Men vill nån att jag tar bort bilderna så gör jag såklart det..


Lägger upp några bilder... vad tycker ni??


Just nu är koi fishen min favorit.. Här är några exempel.. Jag kommer såklart vilja få den om omgjord men bra att ha som en mall som man kan utgå ifrån!


      

      



Sen så hittade jag lite blommor också, ååh alla är så fina..
      

  

Jag vill ha den på skulderbladet/ryggen och den ska vara ganska stor. Vet ni nån bra sida? Måste fortsätta leta..  


Av matilda westlin - 18 februari 2010 23:06

Jag gick och mötte pappa nere vid statoil tjugo i sju, hjälp vad kallt det var! Hade på mig flera lager med kläder men likförbannat så frös jag ändå.. burr, var säkert femton minus ute :o alldeles för kallt!! Vi gick bort till OK där jag hämtade ut kniven Anton beställt.. haha, "jag ska hämta ut en kniv" hur sjukt låter inte det.. Alla rynkar på ögonbrynen och säger; "vaaa??" Men det är inte sjukt! Anton hade beställt en innan han for och nu hämtade jag ut den idag så nu finns den här hemma tills han kommer hem :D han kommer bli glad! Min matlagare ;) Gick sedan upp till farmor och farfar där vi åt bullar, drack kaffe och åt cheesballs :o haha nyttigt! Sen gick jag hem och fick låna en film av pappa som han själv hade hyrt.. Wallander - dödsängeln! Pappa smsade mig när jag precis slagit på filmen och skrev att det var lurigt vem som var mördaren.. Jag skrev tillbaka och sa vem jag trodde det var.. Sen när man fick reda på vem det var så hade jag rätt.. Haha, fränt! Jag kanske ska bli polis ;) Nämen skämt o sido, filmen var jätte bra! Jag grinade som ett as vissa delar av den.. Men det gör jag ju till alla filmer så det var kanske ingen nyhet ;) Haha! Men ni måste se den! loveit


Nu ska jag ta och kika lite på tattos sen gå och lägga mig.. Antar att min baby ringer sju imorgonbitt och väcker mig ;) Jag är ledig imorgon också så då ska jag tvätta om det finns nån ledig tid :) Sen ta en prommis kanske.. Har ätit så jävla mycket fettigt ikväll.. Proppade i mig en hel ask med chokladhjärtan under filmen så nu när jag tänkte börja mitt nyttiga liv så måste jag gå bort dom imorgon :) om jag orkar.. haha!! Sov gott, kisses!!

Av matilda westlin - 18 februari 2010 17:58

Idag vid halv tolv for pappa och jag ut till Tynderö, kikade till stugan och båten :) Sen vidare mot Härnösand! Tog först en lunch på ett mysigt litet fik sen gick vi till tatueraren :) Jag var jätte inne på att kika efter nån fjäril men när jag kom in och började kolla så ändrade jag mig snabbt.. Då var det en ros som gällde.. En kvart senare så hade jag glömt bort både rosen och fjärilen så då hittade jag en stor fisk, en "koi fish" som det heter.. Det var en massa vatten och blommor runt om, ååh den var så fin! Jag ska kika lite mer på bilder hemma på datorn sen ska jag bestämma mig.. Men fisken är den jag är mest sugen på just nu! Haha men ioförsig så ändrar jag mig ju hela tiden.. Nyss ville jag tatuera in katternas tassar.. Fast det vill jag nu med men inte lika mycket som fisken.. Kanske blir båda ;) Jaja, jag ska iaf vänta lite.. Pappa bokade ännu en ny tid så nästa torsdag så ska han dit och tatuera över en fjäder som han har på ryggen.. Där ska han istället ha en stor spindel :) Blir snyggt :D


När vi var klara i H-sand så for vi hem till pappa och åt middag och nu kom jag precis hem.. Ska ta och klä på mig en massa varma kläder sen ta en prommis med pappa ner till OK där jag ska hämta ut en kökskniv som Anton beställt :) Hörs sen! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards