Alla inlägg den 23 februari 2010

Av matilda westlin - 23 februari 2010 23:21

Idag har det bakats för fulla muggar hemma hos mormor :D det skulle bli trettio semlor men vi fick det bara till tjugo så det blev inga över.. mormor skulle ha med sig på ett möte ikväll så jag fick bara med mig två stycken.. men dom var så söta :D vi åt en varsin och kikade vi på filmen Happy Feet :D naw, vilken gullig fim! jag vill ha en pingvin :D ååh! sötast var nog när en pingvin sa; känner ni till dom där främmande?? en annan pingvin; nääe, jag känner bara en fernando! HAHAHAA så jävla sööt! me like.


När jag varit hos mormor en bra stund gick jag bort till apoteket och köpte en ansiktskräm sen tog jag bussen upp till f&f och gav dom semlorna :D vi fikade och sedan skjutsade farfar hem mig! Sen nu ikväll så skulle Alexandra & Tobbe komma till mig men jag fick aldrig tag i alex.. och eftersom jag inte hittade min laddare så terrade jag Alex med sms innan telen dog men fick inget svar.. då tänkte jag att dom inte kommer så jag hoppade in i duschen.. sen hör jag hur det plingar på dörren.. hjälp vad rädd jag blev! det har aldrig hänt förut.. man kommer ju inte in i porten om jag inte öppnar :o så livrädd öppnade jag och där stog Alexgumman :D haha, fyfan jag skakade.. jag som är så himla mörkrädd och fjantig nu när inte Anton är hemma.. men det var ju lungt, hon hade blivit insläppt av en granne så hon och tobbe kom upp hit en sväng :D vi småkikade på tv, surrade och fika :D SÖTPARET!! roligt med sällskap :D min alex<3


Nu ska jag ta och hoppa isäng, ska iväg och handla med mormor tidigt imorgon :) natti natti!

Av matilda westlin - 23 februari 2010 19:57

Jag hittar inte min laddare.. och min telefon dog precis.. IRRITERANDE!!!!!! så nu vet ni! måste leta vidare.. bläää

Av matilda westlin - 23 februari 2010 13:50

Träningen var jävligt rolig men fyfan vad jobbigt det var.. linda blev hungrig och yr och jag blev illamående.. haha otränade tjejer! fick skjuts med henne in till stan så nu är jag hemma hos mormor :) har precis tagit ett bad så nu är det dags för semmelbak :D GULLIGT!!

Av matilda westlin - 23 februari 2010 10:44

ååååh, yeees! fredrik ringde mig nu och sa att jag fick vara ledig lördag/söndag :D jag skulle egentligen jobba men nu fick jag göra så att jag jobbar fredag 13-20 istället och är ledig resten av helgen :D fyfan vad bra, då kan jag umgås med min bästa älskling mycket :D JAG ÄR GLAAAAD!!!!!!!!!!   

Av matilda westlin - 23 februari 2010 10:17

Idag är det tydligen skit kallt ute.. Linda sa att det var -26 ute :o och kallare skulle det bli, -30.. fyfan, vad hemskt! nu får det räcka.. vad avis jag är på alla som ska dra utomlands.. farmor och farfar åker imorgon, natalie också sen linda nästa vecka :o det gjorde vi också alltid den här tiden förr med mamma.. både på sommaren och på vintern.. blir lite annat nu när man jobbar och har flyttat hemifrån. Men snart ska jag och baby boka resa :D bara han jobbat klart i afgha så..


Idag ska jag iväg och träna med Linda, ett lunchpass.. hjälp, jag kommer dö! otränad som fan! haha, jenny skrattade åt mig igår för att jag hade fått träningsvärk när jag hade varit ute och gått :p men jag säger ju det, jag är så äckligt jävla otränad! Måste börja röra mig! Jag börjar idag ;)


När vi tränat klart ska jag hem till mormor och baka semlor med henne :D det blir mysigt! sen måste jag på stan en sväng, har massor jag måste köpa.. dock inga pengar :( men jag har nog lite kvar från Cleolönen som jag kanske kan ta ut :) hörs sen. puss

Av matilda westlin - 23 februari 2010 10:00

Det är så mysigt att vi umgås mycket nu <3 min tjej!


  

Ovido - Quiz & Flashcards