Alla inlägg den 21 februari 2010

Av matilda westlin - 21 februari 2010 07:39

å huvva vad jag är trött!! snozade som en dåre nyss.. men jag fick upp mig själv tillslut.. jag orkar inte göra mig klar eller nånting.. sitter med kaffekoppen och försöker vakna till.. snart så! lång dag idag.. sen ska vi till pappa och fira hampus som fyller 20år på torsdag :) skriver nått ikväll! pusshej

Av matilda westlin - 21 februari 2010 00:53

Idag har jag jobbat, det har varit så mycket folk! tiden bara rann iväg.. Farfar skjutsade mig imorse.. Han frågade om han skulle hämta mig men jag sa att jag kunde ta bussen.. Men fyfan vad jag ångrar det!! vilket jävla pissväder ute, det blåste snö överallt och det var sjukt kallt.. missade även första bussen så jag gick bort till Hampus och åt choklad sedan gick jag iväg för att göra ett kontoutdrag.. Då tog jag ut tre hundra sen hade jag tjugotre kronor kvar på kortet.. what?? hjälp, hur ska jag klara mig till lön?? vad fan har jag gjort liksom? eller jo, jag har sparat lite men det är inte mycket.. piss också!


Men jag tog bussen ner till stan, gick ner till Ica och köpte en massa godis :D Sen tog jag bussen upp till pappa där vi åt tacos :) Sen fick jag skjuts hem och så kom Alexandra och Linnea hit :D ååh, vi har haft så mysigt! Surrat och bara myst! me like. Måste göras om mycket, mycket oftare!! <3


Nu är klockan ett, alldeles för mycket.. Jag måste göra mig iordning och sedan gå och sova.. Fick jobba extra imorgon, 9-18! Jag kommer vara dödstrött.. Tur farfar kan skjutsa mig och Hampus, han kommer halv nio :) hörs imorgon! natti, natti!

Ovido - Quiz & Flashcards