Alla inlägg den 25 februari 2010

Av matilda westlin - 25 februari 2010 10:04

ååh vad jag hatar att vänta.. dukade fram fika och fixade med då hade dom inte ens fått ut väskorna så jag plockade undan och hoppade in i duschen :) så nu har jag smörjt in mig med mina nya Cocos body butter :D så härligt! smsade precis med anton och dom skulle släppa av nån i kovland.. ååh segt! jag vill att han kommer hem nu!

Av matilda westlin - 25 februari 2010 10:00

Idag fyller Hampus 20 år :D GRATTIS PLUTTEN<3

  

  

Av matilda westlin - 25 februari 2010 09:04

Nu är det nära, Anton kommer hem när som helst :D ååh jag längtar!! har gjort iordning massa frukost :D haha, jag är typ nervös.. som om att vi aldrig träffats förut, haha! men ååh, det ska bli så skönt att få hem honom :) min darling<3

Ovido - Quiz & Flashcards