Alla inlägg den 19 februari 2010

Av matilda westlin - 19 februari 2010 16:56

Nu har jag hållt igång med att städa hela dagen, fyfan vad jag vill spy på allt som har med städning att göra! usch och fy.. Men jag är äntligen klar.. Gjorde även världens tabbe förut.. Jag skulle ta ett glas rött så jag tog en klunk sen ställde jag in glaset i kylskåpet, i dörren.. Fortsatte sedan att dammsuga sen när jag skulle hämta mat till kissarna så slet jag upp kylskåpet jätte snabbt och ut for vinglaset.. Det skvätte upp vin på gardinerna och över hela golvet.. FAAAN vad klantigt!! Så det var bara att ta fram moppen och börja skura.. Haha, fyfan!! Mamma ska tvätta mina gardiner till helgen, dom är vita och med röda fläckar på nu :( Mina grå mjukisar blev fulla med vin också.. IRRITERANDE och så jävla typiskt mig!


Men nu är jag iaf klar.. Ska ta och göra mig iordning sen ut i kylan och ner till stan. Det blir Bite Line med Helena ikväll :D mysigt!

Av matilda westlin - 19 februari 2010 15:58

 


Min älskling är grym! Jag pratade precis med honom i telefon och dum som jag är så surade jag över en grej.. Men Anton är verkligen världsbäst på att få mig på bra humör igen, han gör mig alltid glad :D Han älskar verkligen mig och jag honom :D vieee, det kan inte bli bättre!! eller jo, att han kommer hem ;) och det gör han snart <3<3<3<3<3<3<3<3 

Av matilda westlin - 19 februari 2010 14:22

Usch vilken tråkig dag! Jag måste storstäda här hemma, dvs dammsuga, damma, plocka bort en massa skit osv osv.. Men det måste göras! och det är bra om jag börjar nu, det är så mycket katthår överallt.. Så det inte blir så jobbigt för Anton eftersom han är allergisk.. en vecka tills han kommer hem nu :D viiee! Nu ska jag göra en beställning från systemet :) Har inte haft vin eller nånting hemma på jätte länge :o hörs sen!

Ovido - Quiz & Flashcards