Alla inlägg den 20 februari 2010

Av matilda westlin - 20 februari 2010 10:42

Jobb idag!! .. långt inlägg  

Av matilda westlin - 20 februari 2010 00:45

FYFAN VAD KALLT DET ÄR UTE!! Kikar på termometern nu och det är minus sexton grader :o hjälp, man fryser ju ihjäl! Jag gick iaf ner till stan förut vid halv sju, gick bort och mötte Helena sen gick vi till bite line där vi fick stå ett tag och vänta på ett ledigt bort.. Tillslut fick vi ett och då började vi käka denna underbara tacobuffe :D fan vad vi åt! Så jävla gott :o Det var jätte mycket folk där och alla gick och tog glass till efterrätt.. Verkligen alla :o Så vi tänkte att det ingick så jag tog och gick dit och smakade en sked.. Jag tyckte inte om glassen och jag var alldeles för mätt så jag åt inge mera.. Helena tog en liten tallrik och bara smakade hon med sen gick vi för att betala.. Då sa hon att vi ätit glassbuffe och skulle betala för den.. Haha, fuuult! Vi trodde att det ingick och jag gick ju bara dit och tog max en sked för att smaka.. Men det var ju inge dyrt men det var bara roligt :P (eller kanske inte var roligt;) haha!


Gick sedan upp till mormor där vi drack kaffe, åt mackor (lite senare) och kikade på letsdance, solsidan och bara myste :D och nu tog jag precis en taxi hem. USCH VAD DET ÄR KALLT UTE!! Jag dör! Tur jag har skjuts till jobbet imorgon! nu ska jag kika på Glamourama sen sova, natti!!


Avsnitt 7 








Ovido - Quiz & Flashcards