Alla inlägg den 17 februari 2010

Av matilda westlin - 17 februari 2010 23:38

Jag är fast!! Jag hade aldrig sett programmen/serien Glamourama förut men nu hittade jag avsnitten på tv3play så nu vet jag vad jag kommer att göra nån/några timmar framåt... haha, jag kommer sitta fastklistrad framför datorn i soffan med mina vindruvor och se alla avsnitten inatt :D viiie, loveit!!!!

 

Här är Avsnitt 1, kika på alla ni med :D   

Av matilda westlin - 17 februari 2010 23:03

Idag har jag jobbat från 13-20! farfar skjutsade dit mig sen har jag jobbat tsm med Nina och Fredrik :) Pappa kom förbi en stund och tog en kaffe sen vid fyra så drog både Fredrik och pappa så sen dess var jag själv. det har varit himla lite folk idag men vi fick massa nya varor, som alltid.. Men idag fick vi nya smycken så det stod jag och pysslade med i ca 2 timmar :D Så himla roligt! Jag är ju smyckesansvarig så jag har fixat om inredningen, placerat om alla smycken och hängt dig dom nya :) det blev så bra, jag är jätte nöjd! När jag slutade så köpte jag ett par jätte varma vantar på Jc sen tog jag en prommis hemåt.. Det tog ca en timme och en kvart.. Snöade lite grann men det gjorde inget.. Gick hem till pappa och åt middag där sen nu kom jag hem för bara en stund sen.. Jag har nyss duschat, var helt svettig efter min prommis ;) Ska ta och kika på tv en stund sen blir det godnatt! Är ledig imorgon :D

Av matilda westlin - 17 februari 2010 11:37

Godmorgon!! imorse vaknade jag klockan sju av att Anton ringde.. Somnade sedan om sen vaknade jag klockan nio och var svin trött men jag kunde inte somna om.. :( blää! Var bara att kliva upp och då ser jag att det är världens snöö ute.. Det snöar så jag kan inte gå till birsta idag.. hade det varit sol som igår så hade jag tänkt ta en prommis ut dit idag, jag börjar ju ändå kl ett så det skulle jag ju gott och väl hinna :D men så blev det inte.. Nu ska farfar skjutsa mig istället :) Jobbar till stängning idag.. känns sådär, jag är så himla trött! känner mig fläckig och konstig, haha jag och min brunutansol! Sen har jag världens jävligaste träningsvärk från igår.. Haha, snacka om att man är otränad.. fyfan!! well well, nu ska jag ta och pressa apelsiner och äta något :) Sen vidare mot birsta! PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards