Alla inlägg den 14 februari 2010

Av matilda westlin - 14 februari 2010 17:27

Hej på er! Idag har jag jobbat, sen som alltid middag hos f&f :) Nu är jag hemma, ikväll ska jag hem till mina kusiner med hela familjen, vi ska fira min moster Mia och bara mysa! Surrade med Anton två gånger i telefon idag och vi ska nog på spa när han kommer hem :D viee, vad mysigt! Träffade Lovisa och Niklas på JC idag, åh sötpaaaar!!!!!!! Dom hade varit på södra nu i helgen och det lät så mysigt så det ska jag kika på imorgon :) Hoppas jag får ledigt bara.. Fick en jätte härligt allahjärtansdagspresent av pappa & agnetha också, ett frisör shampoo och balsam, LANZA :) åh, jag älskar sånt! Fick massa chokladhjärtan av mamma med, ALLA ÄR SÅ SÖÖTA!! Önskar att baby var hemma idag, gud vad vi hade myst då!! ååh, jag vill pussas med honom nu! MIN GOS :D


Nu ska jag byta om, sminka mig och sedan fara iväg :)

Ovido - Quiz & Flashcards