Direktlänk till inlägg 20 november 2008

torsdag

Av matilda westlin - 20 november 2008 16:54

Imorse försov jag mig igen, värdelöst! Men jag kan inte hjälpa det! Jag hör helt enkelt inte min två väckarklockor när dom ringer och inte heller alla mina tusen påminnelser som tjuter varenda morgon så att jag ska vakna..


Jag lyckades iaf ta mig till skolan till elva, då hade vi historia.. Efter det käkade jag lunch med tjejerna och så gick vi in till stan och tog en kaffe på charm medans vi pluggade på provet vi skulle ha vid tre. Jag fattar inte varför vi igentligen går till charm varenda gång vi ska fika? Jag blir jämt så irriterad när jag ser människan sitta där dag ut och dag in och fika.. Sitta med sin tjej som han är otrogen mot lite då och då, usch jag hatar dig! MEN bara för att det är sjukt kul att kolla på folk, kaffet är gott och malin & linda vill gå dit, därför går jag också dit! Annars hade jag satt mig nån annanstans så jag slapp se dig (personen jag skriver om) varför jag inte skriver ut hans namn är för att jag tycker det är jävligt omoget att sitta här och hänga ut en person som inte ens läser min blogg. Men eftersom det är min blogg så skriver jag om vad jag vill fast vissa namn får förbli hemliga, bäst så.


Menmen, nog om det..  Provet gick rätt hyfsat, jag chansade på allt och jag hoppas jag klarar godkänt.. Gick sedan hem med linda så nu är jag hemma :) Ikväll måste jag plugga igen:/ sen om jag orkar så ska jag iväg och träna :) får se hur det blir. Men nu ska jag börja med att städa här hemma. pussspuss 

bild; snart helg igen =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards