Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

tisdagkväll

Av matilda westlin - 10 februari 2009 18:50

idag har jag inte gjort mycket, ätit och slöat bara.. linda kom hit och lånade strykjärnet också ;p sen så gick jag iväg till maria och fixade naglarna, det gick på tvåhundra idag. hon gjorde om tre stycken som jag tappat sen så filade hon alla kortare så nu kommer dom förmodligen hålla mycket bättre :) jag älskar att gå dit, först så får man supersnygga naglar sen så har vi alltid så mycket att surra om, me like.


nu är jag hemma, sitter faktiskt på msn vilket jag aldrig gör och det är så jävla sjuka människor som skriver till mig :o bla, en kille slog på sin cam och började runka för mig och frågade vad jag tyckte utan att jag ens sagt nånting, HAHA jag dör! sen skrev en kille till mig och frågade om jag bodde i sthlm och om jag ville träffa han och hans tjej & mysa till det lite.. eeeh? okej.. men jag blir inte förvånad om hur jag kan ha dom på msn för dennis och alecks la nämnligen ut min mailadress på nån jävla sida en gång, typ en chattporrsida och låtsades att det var jag som skrev, haha omg ;p men det är bara att blocka ;) jag håller även på att ladda ner en film som jag ska se med maja och mamma snart :) har fortfarande feber så jag är jätte slut i kroppen. sen så håller jag på att dampa sönder på min nya telefon, as svårt att vänja sig vid en ny :o inte min grej. som linda sa förut, du är som en gamling som inte fattar den nya tekniken och det är fan sant ;) gillar hellre gammobiler =D menmen, det är bara att kämpa på och försöka vänja sig. nu ska jag bränna ut filmen och här nere är bilder på min nya mobil.

 
 
sigrid

sigrid

10 februari 2009 19:17

fin :)

http://sigrid.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards