Alla inlägg under juni 2009

Av matilda westlin - 1 juni 2009 16:35

Inatt sov jag hemma hos min gos, jag var så jävla trött så jag somnade på soffan runt halv tolv och vaknade imorse kl tio och var helt död.. Jag hade somnat med kläderna på och minns fan inte när jag somnade heller, haha lyckat! Sminkade mig och lockade håret sen åt jag en massa jävla godis till frukost vilket slutade med att jag fick så jädrans ont i magen, ännu mera lyckat! Gick och jobbade vid elva och under hela dagen så har jag haft världens mensvärk, mest lyckat.. huh! Och pricken på I:et så var det knappt några kunder i affärn idag, boring! Så jag gick på stan med Elina en sväng, hade ett ärende och det var att gå och köpa en hårspray men det glömde jag helt bort så jag gick hem utan.. Nu sitter jag och väntar på att mamma & jag ska äta middag sen ska jag troligtvis ner till stan där tjejerna sitter och har picknickmys i en park :D Så det blir det förmodligen ikväll, underbart! Pusspåer

Ovido - Quiz & Flashcards