Direktlänk till inlägg 6 februari 2010

lördag

Av matilda westlin - 6 februari 2010 23:28

VILKEN JÄVLA MORGON!! Jag sov svin dåligt inatt.. Vaknade av att katterna for runt och sprang överallt i lägenheten.. Det gick inte att sova :o Men när jag tillslut somnade så vaknade jag av att min telefon ringde.. Då var det farfar som sa att han stod utanför och väntade på mig.. HJÄLP!! Då var klockan kvart i nio och jag skulle börja nio :O PANIK!! Jag sprang upp, slängde på mig det första jag hittade, drog på mig en mössa, packade ner smink, plattång, kläder och drog iväg till jobbet.. och jag hann i tid.. Jag gjorde mig klar på tio min när jag kom sen satte jobbet igång.. Usch och fy vad jag hatar att stressa och försover man sig så är ju fan hela dagen förstörd, baaajs!! och apropå bajs så berättade Moa världens roligaste grej för mig förut, HAHA jag döööör!!


Lunchade med pappa, Hampus & Agnetha :) Sen så jobbade jag med Ida och Nina idag :) världens bästa! Det har varit en rolig dag och den gick fort trots min dåliga start.. Pappa hämtade mig när jag slutade klockan sex, for med honom hem till f&f och åt middag :) Sen blev det en semla till efterätt, blä vad jag är less på semlor nu! USCH! Har även en semmeltårta i mitt kylskåp, kom hit och ät upp den!


Ikväll har jag bara surrat i telefon, ätit och tagit det lungt.. Skulle egentligen på bio men jag orkade inte. Jobbar imorgon så jag ska strax gå och sova.. Får inte försova mig imorgon, det går inte :o Så strax blir det sängen.. godnatt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards