Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

härnösand

Av matilda westlin - 18 februari 2010 17:58

Idag vid halv tolv for pappa och jag ut till Tynderö, kikade till stugan och båten :) Sen vidare mot Härnösand! Tog först en lunch på ett mysigt litet fik sen gick vi till tatueraren :) Jag var jätte inne på att kika efter nån fjäril men när jag kom in och började kolla så ändrade jag mig snabbt.. Då var det en ros som gällde.. En kvart senare så hade jag glömt bort både rosen och fjärilen så då hittade jag en stor fisk, en "koi fish" som det heter.. Det var en massa vatten och blommor runt om, ååh den var så fin! Jag ska kika lite mer på bilder hemma på datorn sen ska jag bestämma mig.. Men fisken är den jag är mest sugen på just nu! Haha men ioförsig så ändrar jag mig ju hela tiden.. Nyss ville jag tatuera in katternas tassar.. Fast det vill jag nu med men inte lika mycket som fisken.. Kanske blir båda ;) Jaja, jag ska iaf vänta lite.. Pappa bokade ännu en ny tid så nästa torsdag så ska han dit och tatuera över en fjäder som han har på ryggen.. Där ska han istället ha en stor spindel :) Blir snyggt :D


När vi var klara i H-sand så for vi hem till pappa och åt middag och nu kom jag precis hem.. Ska ta och klä på mig en massa varma kläder sen ta en prommis med pappa ner till OK där jag ska hämta ut en kökskniv som Anton beställt :) Hörs sen! PUSS

 
 
Emelie

Emelie

18 februari 2010 19:52

Tack vad snällt :) Ja det ska bli roligt, nu går jag mest hemma och längtar och allt känns bara super spännande :)

http://emelienorin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards