Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

wallander

Av matilda westlin - 18 februari 2010 23:06

Jag gick och mötte pappa nere vid statoil tjugo i sju, hjälp vad kallt det var! Hade på mig flera lager med kläder men likförbannat så frös jag ändå.. burr, var säkert femton minus ute :o alldeles för kallt!! Vi gick bort till OK där jag hämtade ut kniven Anton beställt.. haha, "jag ska hämta ut en kniv" hur sjukt låter inte det.. Alla rynkar på ögonbrynen och säger; "vaaa??" Men det är inte sjukt! Anton hade beställt en innan han for och nu hämtade jag ut den idag så nu finns den här hemma tills han kommer hem :D han kommer bli glad! Min matlagare ;) Gick sedan upp till farmor och farfar där vi åt bullar, drack kaffe och åt cheesballs :o haha nyttigt! Sen gick jag hem och fick låna en film av pappa som han själv hade hyrt.. Wallander - dödsängeln! Pappa smsade mig när jag precis slagit på filmen och skrev att det var lurigt vem som var mördaren.. Jag skrev tillbaka och sa vem jag trodde det var.. Sen när man fick reda på vem det var så hade jag rätt.. Haha, fränt! Jag kanske ska bli polis ;) Nämen skämt o sido, filmen var jätte bra! Jag grinade som ett as vissa delar av den.. Men det gör jag ju till alla filmer så det var kanske ingen nyhet ;) Haha! Men ni måste se den! loveit


Nu ska jag ta och kika lite på tattos sen gå och lägga mig.. Antar att min baby ringer sju imorgonbitt och väcker mig ;) Jag är ledig imorgon också så då ska jag tvätta om det finns nån ledig tid :) Sen ta en prommis kanske.. Har ätit så jävla mycket fettigt ikväll.. Proppade i mig en hel ask med chokladhjärtan under filmen så nu när jag tänkte börja mitt nyttiga liv så måste jag gå bort dom imorgon :) om jag orkar.. haha!! Sov gott, kisses!!

 
 
Lovisa

Lovisa

19 februari 2010 09:00

Åhhh vet du:D? Jag gissar alltid rätt vem som är mördaren:D Vi kanske ska ta och starta en egen detektivbyrå:D??

http://lovisalofstrand.blogg.se

 
matilda

matilda

19 februari 2010 12:11

ååh ja :D Löfstrand&Westlins dektektivbyrå? :D vihoooo

http://matildawestlin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av matilda westlin - 21 augusti 2010 07:50

Hej på er!! Igår på jobbet så hade Nina färgat håret mörkt, sådär jätte fin chokladbrun färg.. Och jag blev såklert svinsugen på att fixa om mitt hår jag med.. Sprang bort till h&m på lunchen och köpte två hårfärger.. For hem till pappa efter jobbet ...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 14:02

Pappa kom hit vid ett, då skulle han lära mig ännu en maträtt.. Haha, han förklarade allt i minsta detalj och vi lagade ihop en god lunch! Sen satt vi lite med teorin, han försöker få mig att ta tag i körkortet.. Jag hatar det där jävla kortet, orkar...

Av matilda westlin - 19 augusti 2010 10:58

Idag känner jag mig hängig och deppig.. Eller inte deppig, mer trött! Även fast att jag fått sova tills nu.. Jag har en massa måsten på stan idag, orkar inte gå ner.. Pappa ska komma hit och försöka få mig intresserad av körkortet.. Sen ska jag iv...

Av matilda westlin - 18 augusti 2010 22:12

Hej. Jag gör ett nytt försök med bloggandet.. Idag har jag varit hemma hos mamma. Jag sov där inatt, tog en prommis upp till södermalm vid halvåtta, då mötte jag Maja vid Ica Bergsgatan.. Vi köpte chips, glass och Cola.. Cola, som Maja är sjukt be...

Av matilda westlin - 6 juli 2010 21:18

Ska jag börja blogga igen?? Alla tjatar.. Jag vet inte.. Gör ett inlägg nu iaf.. Jag sitter och väntar på att Anton ska komma och hämta mig.. Vi ska åka ut till hans stuga och sova där i natt :) Sen imorgon så hoppas jag på strålande väder för då är ...

Ovido - Quiz & Flashcards