Alla inlägg under februari 2010

Av matilda westlin - 24 februari 2010 20:27

Jag har dammsugit, dammat och tömt en massa sopor.. fan, jag är helt slut! jag vill att allting ska vara perfekt tills Anton kommer hem imorgon :) han kommer nog hem imorgonbitti, ååh det ska bli så mysigt :D


Slog precis på tvn och satt mig i soffan.. ser att det är Lyxfällan, ett gammalt avsnitt men det är ju tjejen som är med i Glamourama som är med ikväll.. haha fan vad fult!! Har ju precis sett på dom avsnitten.. Så nu ska jag kika på det sen gå och lägga mig tidigt ikväll :)

Av matilda westlin - 24 februari 2010 18:15

Nu ska jag värma på en matlåda som pappa var hit med nyss, jag har gjort en jätte god sallad till :) så nu ska jag äta och kika på dom två senaste avsnittet av Glamourama, me like. det är såå bra!!


Avsnitt 7;

 


Avsnitt 8; 








Av matilda westlin - 24 februari 2010 17:07

  

såhär blev tekakorna, en plåt blev lite bränd.. haha opps! jag brände mig även i armväcket.. fyfan vad det svider.. och hårfärgen är kvar i håret.. HJÄLP, måste skölja ur det :o kaaos!! men tack för hjälpen linda och mormis <3



Av matilda westlin - 24 februari 2010 16:35

Mormor och jag for iväg till citygross och handlade sjukt mycket mat! nu har jag verkligen allt hemma.. förutom bakpulver, haha!! for sedan hem och jag slängde i några maskiner i tvättstugan sen for vi ner till systemet och handlade mera öl till anton :D viie, glad han kommer bli! sen plockade vi upp linda på vägen och for sedan hem hit igen :D så nu har vi bakat tekakor allihopa :) mysigt! dom ska bara in i ugnen.. mormor och linda for precis hem och jag har fulla håret med hårfärg.. utväxten igen.. så jag ska he in första plåten alldeles strax :) hm, undra hur det här kommer gå? ovan bakare.. det har iaf varit en super mysig dag tsm med mina gullisar! skriver mer sen :)

Av matilda westlin - 24 februari 2010 10:12

Godmorgon! idag har jag världens träningsvärk.. överallt i hela kroppen, kan knappt röra mig känns det som :o men det är bra, det visar ju bara att det tog när man tränade :) Nu sitter jag och äter frukost, mormor kommer och hämtar mig snart, då ska vi åka och handla en massa mat, ännu en storhandling.. Så allt finns hemma tills min baby kommer hem imorgon :) Sen har jag tvättstuga från kl 12.. skriver mer sen! hej

Av matilda westlin - 23 februari 2010 23:21

Idag har det bakats för fulla muggar hemma hos mormor :D det skulle bli trettio semlor men vi fick det bara till tjugo så det blev inga över.. mormor skulle ha med sig på ett möte ikväll så jag fick bara med mig två stycken.. men dom var så söta :D vi åt en varsin och kikade vi på filmen Happy Feet :D naw, vilken gullig fim! jag vill ha en pingvin :D ååh! sötast var nog när en pingvin sa; känner ni till dom där främmande?? en annan pingvin; nääe, jag känner bara en fernando! HAHAHAA så jävla sööt! me like.


När jag varit hos mormor en bra stund gick jag bort till apoteket och köpte en ansiktskräm sen tog jag bussen upp till f&f och gav dom semlorna :D vi fikade och sedan skjutsade farfar hem mig! Sen nu ikväll så skulle Alexandra & Tobbe komma till mig men jag fick aldrig tag i alex.. och eftersom jag inte hittade min laddare så terrade jag Alex med sms innan telen dog men fick inget svar.. då tänkte jag att dom inte kommer så jag hoppade in i duschen.. sen hör jag hur det plingar på dörren.. hjälp vad rädd jag blev! det har aldrig hänt förut.. man kommer ju inte in i porten om jag inte öppnar :o så livrädd öppnade jag och där stog Alexgumman :D haha, fyfan jag skakade.. jag som är så himla mörkrädd och fjantig nu när inte Anton är hemma.. men det var ju lungt, hon hade blivit insläppt av en granne så hon och tobbe kom upp hit en sväng :D vi småkikade på tv, surrade och fika :D SÖTPARET!! roligt med sällskap :D min alex<3


Nu ska jag ta och hoppa isäng, ska iväg och handla med mormor tidigt imorgon :) natti natti!

Av matilda westlin - 23 februari 2010 19:57

Jag hittar inte min laddare.. och min telefon dog precis.. IRRITERANDE!!!!!! så nu vet ni! måste leta vidare.. bläää

Av matilda westlin - 23 februari 2010 13:50

Träningen var jävligt rolig men fyfan vad jobbigt det var.. linda blev hungrig och yr och jag blev illamående.. haha otränade tjejer! fick skjuts med henne in till stan så nu är jag hemma hos mormor :) har precis tagit ett bad så nu är det dags för semmelbak :D GULLIGT!!

Ovido - Quiz & Flashcards