Alla inlägg under februari 2010

Av matilda westlin - 11 februari 2010 22:32

Farfar skjutsade mig idag halv tolv ut till birsta, då ringde Anton :D Vi surrade en stund, allt var bra men det var himla kallt där.. och snö :o haha nyss var det ju sommar där :o skumt.. Jag lunchade med Hampus sen jobbade jag själv från klockan fyra :) Det har varit full fart hela dagen, mycket folk, mycket jeans att sy och det har bara varit superroligt :D Jag hade även mina nya kläder idag, min nya blommiga kjol, svarta tröja och strumpisar :D Pappa hämtade mig och Hampus när vi stängde.. For till farmor och farfar o åt middag, blev ännu en semla till efterätt ;) haha säkert den tionde jag äter nu :P


Nu har jag precis duschat, ska kika runt lite på datorn sen gå och sova.. Jobbar imorgon med! 12-20 :) Farfar skjutsar mig så jag kan sova ut imorgon med, loveit! Pusspåer

Av matilda westlin - 11 februari 2010 10:16

Jag är så trött idag! Nu ska jag göra mig iordning och sedan åka och jobba, stänger idag!

Av matilda westlin - 10 februari 2010 22:58


FYFAN VAD JAG SAKNAR ANTON!! Det är helt sjukt.. Min älskling är där borta i Afganistan där det är så jävla oroligt.. Det pratas om det överallt och jag är så jävla orolig hela tiden.. Jag får inte ens veta när han kommer hem, det kan dom inte ens berätta.. Hjälp, jag tycker inte om det här.. Fy i helvette vad jag längtar tills han kommer hem, det kommer bli så jävla bra!! Jag längtar ihjäl mig!! Baby, gud vad jag älskar dig!

Av matilda westlin - 10 februari 2010 22:41

Hellu! Nu sitter jag och kikar på Kvällsöppet på tv4, det är om Afganistan så jag måste ju bara kolla! Annars är jag ingen nyhetsmänniska.. Jag kollar verkligen aldrig på det :o Kanske borde börja, jag har inte speciellt stor koll på vad som händer ute i världen.. Jag hade iaf fått ett mail ifrån Anton idag, viee vad glad jag blev :D och imorgon ska han ringa och väcka mig, jag längtar!! Vill ha hem honom nu!


Imorse tog jag bussen ut till birsta, började klockan ett sen jobbade jag fram till klockan åtta.. Då kom farmor och pappa och skjutsade hem mig, åt middag hemma hos f&f, stannade till klockan tio :) Kikade på Andra avenyn tsm med farfar, han tyckte att det var bra, haha gullig :D Men nu är jag hemma!


Jag har även shoppat idag, kika på bilderna här nedanför :D


  

Mössorna från Carlings


  

Tröjan och kjolen är från JC 


  

Smink och Brunutansol från h&m

men

Av matilda westlin - 9 februari 2010 23:31

jag har inte lagt mig än.. fastnade framför datorn.. och nu är jag även hungrig så nu måste jag äta nått! haha, trött jag blir!! vi hörs imorgon!

Av matilda westlin - 9 februari 2010 22:18

Haha, jag lyckas alltid få stopp i toan.. Hur lyckas jag???? Jo, för det första så använder jag alldeles för mycket toapapper sen slänger jag kattsanden i toan så jämt när jag ska spola så blir det alltid stopp.. Men jag får alltid till det och det går att spola igen.. wow! kanske ska bli nån sån där toarengörare? rensare eller vad det heter?? Haha, eller inte! aja..


Jag ska iaf gå och lägga mig nu! Är trött som bara den! Har mått dåligt hela dagen, tror att jag varit för trött.. Har mått illa och bara känt mig hängig.. Typ som om att jag har haft feber, men det tror jag inte.. Imorgon vill jag vara pigg! Så nu går jag och lägger mig, godnatt!   

Av matilda westlin - 9 februari 2010 21:55

Jag har jobbat tsm med Ida och Lotta idag :) Det har varit en rolig dag, ganska lite folk men mycket att göra. Vi har ändrat om i butiken, packat upp en massa nytt och bara haft roligt! Ida och jag tog bussen in till stan kvart över fyra, då åkte vi med världens fullproppade buss.. och en helt störd busschafför som bara var grinig och dum mot alla som steg på. Han skrek även högt så att alla hörde att han sagt åt en tjej som inte verkade fatta nånting.. Men jag förstog varför, hon pratade inte svenska.. Hur fan ska hon då förstå?? Äckliga busschafför!! Synd att man inte satt närmre, då hade jag inte kunnat hålla mig ifrån att säga vad jag tyckte! Usch, han var en jävla IDIOT!


Jag for iaf hem till farmor och farfar, åt middag där sen hände en hemsk grej.. Så synd om en tjej.. Jag kan inte berätta ibloggen, det vore taskigt.. Pappa och farfar for i af iväg.. Jag stannade till halv tio sen skjutsade farfar hem mig. Imorgon ska jag dit då med och äta middag, jag slutar åtta så jag kommer komma dit vid nio så tack och lov att jag slipper laga mat då.. dom är bäst min farmor och farfar!


Anton skulle ringa mig idag vid fyratiden, (våran tid) men han ringde aldrig.. Jag blev orolig och skulle precis skicka iväg ett sms till Angelica och kolla om Macke hade hört nånting men då ringde han, ca vid sjutiden.. Surrade en kort stund och jag kände mig genast mycket lugnare.. Skönt att höra hans röst och att allt är bra, det räcker! Snart så hoppas jag att han kommer hem! Då hoppas jag kunna vara ledig, annars får jag kolla om jag kan ta ledigt! Jag har aldrig saknat nån så mycket som jag gör nu! VÄRLDENS BÄSTA ANTON!! min fina kärlek

Av matilda westlin - 9 februari 2010 07:36

Godmorgon! Nu sitter jag och äter frukost till the voice :) Det snöar jätte mycket idag, släppte precis ut katterna, dom älskar snön ;) Ska iväg och jobba nu vid nio fram till fyra :) Längtar tills min älskling ringer sen <3 pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards