Alla inlägg den 1 december 2009

Av matilda westlin - 1 december 2009 15:52

Jag gick och mötte mamma vid tolv nere vid banken men där var det alldeles för mycket folk så vi gick påengång.. Gick istället och åt på Allstar! Dom hade lunchbuffe och det var jätte god mat! och superfint hade dom fått det! Perfekt lunch/krogställe ;) Efter maten gick vi bort till Apoteket där jag handlade lite smågrejer sen till Åhlens och köpte en hårspray :) och så innan vi for till jobbet så köpte jag vitaminer på Lifebutiken.. Haha jag är helt såld i allt som heter vitaminer.. och jag tror på allt! Så nu köpte jag tabletter som skulle vara bra för hår, hud och naglar ;) Hoppas dom hjälper för mitt hår ser förjävligt ut nu! Det har blivit så himla tunt utav min äckliga hårförlängning.. Men dum som jag är så låter jag inte håret vara och få växa utan jag kommer snart att sätta i förlängningen igen och förstöra mitt hår ännu mera.. :o


Idag är det ganska lungt på jobbet så jag passar på att blogga ;) Jag ska hem till pappa nu när jag slutar sen hem till min sjukling.. och ikväll får vi se om jag åker hem till Jenny på Desperatekväll, Jag vill!! Men jag vet inte om jag kommer ha nån skjuts.. :/ Men, nu ska jag jobba på sista timmen.. PUSSPÅER

Av matilda westlin - 1 december 2009 11:29

Imorse klev jag upp tidigt, hade tid hos tandis 07:40 så jag bara tog på mig mjukiskläder och gick ner, svin kallt ute!! Allt gick jätte snabbt och jag hade ingahål eller nånting :) gick sedan hem, fort som fan! Sen la jag mig och sov! Så nu vid elva vaknade jag, jag ska ner och äta lunch vid tolv med mamma :) Vi ska på Allstar sen måste jag på stan en sväng och så börjar jag jobba ett/halv två :) Känns som om att det kommer bli en skön dag!

Ovido - Quiz & Flashcards