Alla inlägg den 17 december 2009

Av matilda westlin - 17 december 2009 12:36

Idag börjar jag klockan ett :D FAN VAD SKÖNT!!!!!!!!!! Men jag vaknade tidigt som fan.. Vaknade vid sex och fick panik för jag trodde att min plånbok var borta så jag hoppade upp och desperate slet jag runt alla saker för att hitta den.. HAHA NORMALT!! Jag hittade den iaf sen la jag mig och sov en stund.. Kikade på The voice en stund innan jag klev upp.. Dammsög och släppte ut katterna på balkongen.. Usch vad kallt det är ute idag!! Jag hade tänkt att gå på stan innan jag började jobba men det hann jag inte.. Nu börjar jag jobba om tjugo min så jag ska alldeles strax gå.. Jag har även råkat riva sönder min kind.. FINT!! Har så långa naglar och jag skulle klia mig men det blev ett stort rivmärke.. 8-)

Nu sitter jag och lyssnar sönder på DANSBANDSMUSIK!! Jag älskar musiken så jävla mycket.. Det är helt sjukt!! Stackars mina grannar..


well well.. Nu ska jag ut i kylan.. Ska till farmor och farfar på julmiddag efter jobbet, Anton kommer också hem ikväll :D

Ovido - Quiz & Flashcards