Alla inlägg den 26 december 2009

Av matilda westlin - 26 december 2009 19:38

Oh lord vilken hemsk dag!! Jag har varit skit trött och svin bakis.. Det blev mycket igår.. Men det var roligt :D Vi åt middag på stadshuset, tre rätter sen fick vi hur mycket dricka som helst.. Jag träffade tjejerna och vi dansade och hade roligt :D På slutet av kvällen barkade det.. Jag drack för mycket och blev idiot så jag sov hemma hos mamma istället för att sova med min älskling..


Idag har jag jobbat, det har varit jätte mycket folk!! Mellandagsrea och bara en massa galna kunder.. Men dom handlade bra och det har varit roligt fastän att jag mådde bajs. Imorgon jobbar jag 9-18 så ikväll blir det lungt.. Jag väntar på Anton nu, han är hos mamma sin på middag.. Själv har jag ätit till lunch en lilla menyn på donken och nu till middag så blev det ett skrovmål på max! haha smalt.. well well, nu ska jag byta om och krypa ner framför tvn! pusshej


    


  

Ovido - Quiz & Flashcards