Alla inlägg den 14 december 2009

Av matilda westlin - 14 december 2009 21:45

Det ända jag gör nuförtiden.. Jag börjar känna mig helt slut faktiskt.. Jag hinner inte med nånting.. Det är jätte stökigt här hemma.. Jag har inte kunnat tvätta på länge.. Det är jul om en vecka, jag har inte köpt en ända julklapp.. Jag är less för det läker från tvättstället i badrummet och jag är aldrig hemma.. Anton och jag ses aldrig och det är bara såååå mycket just nu! Som tur är så kom mamma hit förut och hämtade massor med kläder som hon ska tvätta åt mig.. Sen till helgen så ska jag ge henne en lista med grejer som måste köpas så ska hon fixa mina julklappar för jag kommer inte att hinna!! Det här är första kvällen jag är hemma i några timmar och kan ta det lungt.. 8-) jag kommer decka på jul!


Idag har jag iaf jobbat! Sen efter jobbet så for jag, mamma & Maja ner till stan sen vidare till Playa Primo där vi åt middag :) Jag hade en check på 600kr där som vi använde.. Mamma och jag tog oxfile med potiskaka.. Det gick på 245kr och var inte alls gott! Eller jo.. det var gott men verkligen inte värt priset.. Maten var kall, jag blev inte mätt och vi fick vänta i en evighet.. Maja tog en hamburgare för 55kr och den var jätte god! Hon som jobbade där var jätte trevlig men jag kommer nog inte gå tillbaka.. tyvärr.. :o


I lördags på Memento så var jag med på Luciatävlingen.. Haha det var fan roligt.. Skönt gäng som gick men det var ingen höjdare att jag skulle jobba dagen efter så det blev inget party för min del.. Lena vann hela tävlingen och det var hon värd! Den ända som tog det helt seriöst faktiskt :) Sen fick jag skjuts av henne hem.. Kom hem runt två/halv tre.. Gick upp dagen efter vid sju och for o jobbade! Som tur var så skjutsade farfar mig.. Fick med mig en jätte god matlåda också :) Dom är så söta, farmor & farfar! Dagen gick bra.. Men jag var trött! När jag stängde vid åtta så kom Anton och hämtade mig :) Vi åt middag tsm och myste en stund.. Sen for han igen.. På jobb! Åh, vi hinner aldrig ses! Jag saknar honom så mycket..


Nu ska jag snart kika på Paradise och gå och lägga mig.. Jobbar till åtta imorgon på Jc så det blir en lång dag.. Skriver nått mer imorgon! godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards