Alla inlägg den 6 december 2009

Av matilda westlin - 6 december 2009 21:10

Helgen har bestått av jobb, jobb, jobb! På fredagen då jag slutat kom Anton och hämtade mig, blev pizza och nått glas vin sen sov vi.. På lördagen började jag klockan nio, fick skjuts av älsklingen :) Jobbade på fram till klockan sex, då hämtade han mig igen och så gjorde vi oss klara sen fick vi skjuts av farfar bort till Kubengrillen där mamma, Tomas, Janne & Carola va :) Vi beställde in mat och vin :D Sen blev vi kvar där hela kvällen.. Haha, det var skit roligt.. Värsta stämningen och det blev en hel del dricka, tror vi fick en nota på 1800 :P Men jag hade kul! Dansade och sjung! Innan vi skulle dra så träffade vi Camilla och Henrik som vi satt oss och surrade med! Haha, vi kom fram till en massa sjuka grejer.. Att jag och Camilla gått på dagis tsm sen att dom hade köpt soffor av mamma :P haha! Plus att dom var in och handlade av mig på Jc samma dag ;) Vi åkte med dom in till stan, Alecks körde :) Sen blev det stadshuset men vi stod bara i den där långa jävla kön sen drog vi vidare.. Kom hem ganska sent! Men det var en riktigt rolig kväll :D me like.


Imorse vaknade jag klockan sex, var jätte bakis och hur förkyld som helst.. :/ Sen kunde jag inte somna om.. Jag låg vaken ett bra tag sen slumrade jag till en stund.. Vaknade strax efter elva och jag skulle börja jobba kl tolv.. PANIK!! Jag stressade som en dåre sen skjutsade Anton ut mig.. Dagen har varit jätte jobbig! Jag har varit seg och så himla trött.. Snorig och kännt mig bara äcklig.. Men tur att tiden gick fort! Käkade lunch på Waynes sen kom mamma och hämtade mig. Vi hadlade vi och nu är jag hemma! Anton har farit iväg på jobb så han blir borta till torsdag. Jag saknar honom redan.. :(

Ovido - Quiz & Flashcards