Alla inlägg den 12 december 2009

Av matilda westlin - 12 december 2009 21:07

Okej.. Jag är klar! Har gjort mig iordning och fått i mig några öl så nu kommer Lena snart och hämtar mig så ska jag hem till mamma och låna ett par skor och ett par strömpisar sen drar vi ner till Memento.. Haha hur fan kommer det här bli?? ååh, jag dör! varför har jag gett mig in på det här? aja, nu ska jag kila ut, Lena kommer och hämtar mig :) pusspåer!


JAG SAKNAR MIN ANTON!!!!!!!!!!

Av matilda westlin - 12 december 2009 19:56

Hjälp! Jag hinner inte skriva så mkt idag.. Jag har iaf jobbat.. Min gulliga farfar skjutsade och hämtade mig.. Sen blev det mat där och nu är jag hemma! Är svin trött.. Men jag ska ner på memento ikväll på den där luciagrejen :P ååh jag kommer vara död imorgon! Ska åka ut till birsta halv nio.. och jobbar nio timmar.. Men det får gå bra! nu ska jag skynda mig att göra mig klar.. Hann inte med nån förfest eller nått sånt ikväll heller :( tråkigt!!

Ovido - Quiz & Flashcards