Alla inlägg den 11 december 2009

Av matilda westlin - 11 december 2009 23:05

.. Då var Idol över för den här gången.. Allt slutar nu, tråkigt!! Men jag tycker Eric var grym och han förtjänar att vinna! Så nu ska jag gå och lägga mig.. Jag har även målat naglarna och proppat i mig massa godis och druckit ett glas vin. Så nu blir det natti!


Imorgon har jag turen att farfar kan skjutsa mig till jobbet :) Han skjutsade mig idag med, missade bussen med 1 min.. Det värsta som finns! Men tur han kunde köra så jag hann i tid :) gullis! Imorgon jobbar jag 9-18 sen blir det utgång! Fast en lugn.. Om det går.. Haha!

Av matilda westlin - 11 december 2009 21:24

Nu har jag precis kommit hem.. Klockan är halv tio.. Herregud vad sent! Jag hade stängning idag så jag kom därifrån sent! Åkte till farmor och farfar en sväng, åt där sen skjutsade pappa hem mig så nu kom jag alldeles precis hem.. Jag hade tänkt att vara med Alexandra ikväll men jag trodde jag skulle komma hem mycket tidigare.. och nu är det försent.. Jag börjar även nio imorgon så jag hade tänkt att gå och sova om ca en timme så jag är pigg imorgon :)


Dagen har iaf gått fort :) Jag har jobbat med Fredrik och han har tjatat på mig att jag ska träna på att sy jeans så jag sydde faktiskt mina första jeans åt en kund idag :D woho! Det skulle jag hem och fira med ett glas vin sa Fredrik :D haha, så det tänker jag göra! I min ensamhet :P Haha roligt! Men det är väl så det är när man jobbar såhär och när man har en kille som är borta?? aja, det funkar :D Jag köpte även en svart ganska stor skön tröja på JC idag :) me like.


Menmen, nu ska jag lägga mig och kika på Idol :) skriver mer imorgon! PUSS

Av matilda westlin - 11 december 2009 10:35

Igår var det tänkt att Anton och jag skulle ut och äta när han kom hem men då blev det så sent och båda kände oss trötta.. Så istället gjorde vi iordning mat här hemma :) Kikade på Mammas pojkar och det var sista avsnittet.. :/ Helt sjukt vad jag älskar det programmet, det är så jävla bra!! och nu är det slut :( Alla gjorde iaf konstiga val.. Sen tog det slut för alla efter programmet också! Haha sjukt egentligen!!


Imorse vaknade jag vid sex, Persson kom och hämtade Anton så for dom iväg till fjällen :) Som tur var så somnade jag om.. Så nu sitter jag här och ska göra mig klar sen iväg till birsta! Jobbar 12-20 idag!

Ovido - Quiz & Flashcards