Alla inlägg den 18 december 2009

Av matilda westlin - 18 december 2009 20:43

Jobb idag.. Det har gått bra som vanligt!! Men jag har varit less, trött och inte alls på nått bra humör.. Hoppas det går över snart..


Imorse började jag klockan tolv, låg och mös med Anton jätte länge i sängen.. Så skönt att ha honom hemma igen! Får se om han måste åka iväg till veckan igen eller om han kan stanna hemma ett tag.. Hoppas!!


Nu har jag precis kommit hem.. Tänt ljus och tagit mig ett glas vin! Fredrik skjutsade hem mig idag, tack och lov! Var ju svinkallt ute och det var tänkt att jag skulle ta bussen men slapp som tur var.. Anton är borta på julfest med jobbet ikväll och jag ska bara ta det lungt.. Börjar tidigt imorgon.. Har öppning så det blir även en lång dag.. Slutar åtta/halv nio..



Ovido - Quiz & Flashcards