Alla inlägg den 29 december 2009

Av matilda westlin - 29 december 2009 21:48

  


ÅÅÅÅHH kolla min julstrumpa som jag fick av Anton :D ÅÅÅH ÄLSKLINGEN HAR SYTT DEN HELT SJÄLV!! Jämför med hans julströmpa längst bort :) haha gullig han är! 

Av matilda westlin - 29 december 2009 21:36

Idag började jag klockan tolv så mamma och Tomas skjutsade ut till mig till birsta :) Sen har jag jobbat tillsammans med Ida :D Haha, alltid lika sjukt roligt när vi är själva.. Det var en kund som frågade mig om vad ett halsband kostade så började jag tokskratta rakt framför henne och kunde inte sluta heller så jag fick springa iväg.. Då fick ju såklart Ida en skrattatack också och det var så jävla hemskt!!!!! Stackars tjejen.. Det var ju inte åt henne jag skrattade, haha jag var bara övertrött!!


Aja.. Jag stängde iaf idag sen kom farfar och skjutsade hem mig så nu har jag precis ätit middag :) Jag ska ta och göra iordning mat till Anton som kommer hem om ca en halvtimme! ÅÅÅÅH, JAG SAKNAR HONOM SÅ MYCKET!!


  

Ovido - Quiz & Flashcards