Alla inlägg den 21 december 2009

Av matilda westlin - 21 december 2009 22:36

Idag hade Birsta öppet till klockan tio och jag o Ida hade stängning.. Det har varit en helt sjuk dag.. Fyfan vad vi var trötta på slutet.. Skrattade åt allt och alla.. Jag fick t om gå bakom där vi har personalrum flera gånger för att jag fick skrattatacker.. Stackars Ida som fick ta kassan medans jag fick henne att börja gapskratta.. Haha helt sjukt! Sen när vi skulle stänga så höjde vi volymen på högsta och spelade Lady gaga - Bad Romance och fixade iordning allt innan vi skulle gå men då gick larmet igång.. Vi fattade ingenting och fick panik men lyckades slå av det.. Vet fortfarande inte vad som hände eller varför det gick igång? skumt..


Nu kom jag precis hem.. Fick skjuts utav farfar :) Jag ska ta och gömma undan alla julisar som jag har köpt idag :) Handlade för över två tusen på JC, alla julklappar men det fick bli en halsduk till mig som jag haft hela dagen.. Så mysig!! Jag fick även min lön idag :D skönt att ha pengar igen! Men jag längtar som bara den tills nästa lön.. Den här som jag jobbat för i december. Men den får jag i slutet av Januari :) well well.. Nu ska jag kila.. pusspåer!

Av matilda westlin - 21 december 2009 12:28

Helgen har bara bestått av jobb, jobb, jobb! Jag har shoppat en del på Jc med, jag blir helt tokig där!! Igår blev det en grå tshirt med glitter på ärmarna, jätte fin! Sen ett lila, lite längre linne och en till svart enkel tröja :) Jag köpte några julklappar också, till Hampus, pappa och Anton :) Jag hade även lagt undan ett par låga klackskor på DNA som jag fick utav Anton som en tidig julklapp :D ååh, jätte fina! Har lagt undan ett par till högre klackisar med snörning där fram också på DNA som jag tror jag kommer få i julklapp av älsklingen :D Hoppas, hoppas!


Igårkväll hade vi Lilla julafton hemma hos pappa, vi blev många så det var supermysigt :) Åt massa god mat, godis, spelade spel och hade jätte trevligt! Blev mycket julisar med! Jag fick pengar, strömpor, kräm & duschkräm från Bodyshop, skohyllor, stayups, hårgrejer och massa mer :D Nu säger jag som Maja, jag längtar tills på torsdag.. MERA PAKET :D


Idag jobbar jag från klockan 14:00 till 22:15.. Anton är borta på jobb så farfar ska skjutsa mig idag och ikväll, gulligt! Nu ska jag göra mig klar och äta lite mat innan jag börjar.. Pusspåer!

Ovido - Quiz & Flashcards