Alla inlägg den 22 december 2009

Av matilda westlin - 22 december 2009 08:39

  

Av matilda westlin - 22 december 2009 08:21

Godmorgon! Idag är det tisdagen den 22 december.. 2 dagar kvar till jul men jag har ingen julkänsla alls.. Kanske är det för att jag jobbar så mycket??

Idag jobbar jag iaf från tio till åtta sen kommer Maja ut till birsta så ska vi shoppa julklappar :) Jag har inte hunnit med det.. Förutom det jag köpt på Jc ;)


Jag har hittat två spännande paket som jag ska få i julklapp av Anton.. En var från Sköna Under och en från Twilfit :D ååh, undra vad han har köpt till mig där :o hihi, spännande :D Sen vet jag ju om mina snygga skor från DNA som jag ska få :D åhh jag älskar paket och jul! Sen all mat, fan vad gott!! Jo, nu fick jag lite julkänslor ändå ;)


Idag ska jag sälja många jeans, göra fina julklappar och jobba med mina gulliga arbetskamrater :D Det ska bli kul! Kom och hälsa på mig :D puss!

Ovido - Quiz & Flashcards