Alla inlägg den 15 december 2009

Av matilda westlin - 15 december 2009 21:58

  


  

Av matilda westlin - 15 december 2009 21:42

Imorse trodde jag att jag hade världens längsta sovmorgon så jag segade på som ett as.. Rätt som det var så blev klockan tjugo över och bussen gick halv så jag sprang ner till bussen.. Då upptäcker jag att jag glömt busskortet hemma men jag hade mitt bankkort så jag drog det istället.. Tror ni att det gick?? nej såklart inte! Så jag fick stå där framme vid busschafförn jätte länge för att komma på en lösning.. Tillslut kom vi fram till att jag kunde smsa in en biljett.. Så jag gjorde det och då drogs mina sista trettio spenn på telen så nu är min lur pank! Så ni vet.. :(


Idag har jag jobbat med Lotta, Ida och Elin :) Vid två gick jag och Hampus o käkade lunch, blev en sallad på Waynes :) Sen vid fyra kom Maja och alla andra gick hem! Vi har haft jätte roligt idag, skrattat åt massa tok som hänt :p Dagen gick jätte fort fastän att det var lungt.. Sen skjutsade Maja hem mig så nu är jag hemma! Har precis ätit mat, surrat med Anton och pappa! Nu ska jag dricka tee, kika en stund på tv sen gå och sova.. Jag är jätte frusen.. burr!

Av matilda westlin - 15 december 2009 21:34

  


  

Men varför gör jag alltid pussmun?? IRRITERANDE!!!!!!!! SÅ jävla fult! Roligt att bara ha såna bilder.. huh 8-)

Av matilda westlin - 15 december 2009 10:06

Här är iaf mitt chema i veckan! Så ni vet varför jag inte svarar eller kan ses..


Måndag; bvc 09-17

Tisdag; JC 12-20

Onsdag; bvc 09-12 sen JC 13-20

Torsdag; bvc 13-17

Fredag; JC 12-20

Lördag; JC 09-20

Söndag; JC 09-18

Av matilda westlin - 15 december 2009 09:54

Godmorgon!! Nu när jag klev upp så var det alldeles vitt ute plus att det fortfarande snöar :D äntligen så kommer det lite snö!!


Idag börjar jag tolv, GUD SÅ SKÖNT!! Jag gick upp klockan nio så nu har jag hunnit dammsuga och plockat undan mina kläder :) Idag fyller även mamma år :D GRATTIS :D Kommer inte kunna vara med hemma ikväll när alla ska komma, jag jobbar ju.. :/ Men Maja & jag firade henne igår :)


Nu ska jag ta och hoppa in i duschen!

Ovido - Quiz & Flashcards