Alla inlägg den 10 december 2009

Av matilda westlin - 10 december 2009 17:04

Nu har jag precis kommit hem.. Jag och Carro har gjort stan idag! haha men dock glömde jag bort att jag handlade så himla mycket på JC igår så jag hade inga pengar kvar på kortet.. Jag shoppade en julklapp till Anton.. Lite presenter till mamma och en tröja till mig själv :) EN ROSA!! Maja, den du!! Hittade även en lång svart spets t-shirt på VILA som jag köpte :) Så idag var kortet nästan tomt.. Sen lat som jag är så orkade jag inte gå upp och ta ut min lön från Cleo så det blev inga julisar idag.. Men jag köpte 3 st nagellack iaf, två till mig och ett till Carro :D Sen gick vi till BIM och åt. Jag drack en proteinshake och Carro en sallad, sötisen bjöd! Sen tog jag en prommis hem.. Jag sprang hem! Hade bara skinnjackan så jag frös ihjäl plus att jag var jätte, jätte kissis!! HEMSKT! Men jag hann hem ;) haha! Pratade med pappa i telefon och jag sa till honom att jag tänkte sätta mig ner i nån buske och pissa men tur jag inte gjorde det.. HAHA!


Nu sitter jag och väntar på Anton :) Han är påväg hem! Vi ska ut och äta ikväll.. På Playa Primo :) Så nu har jag precis tagit ett glas rött, mys!!!! Man har ju ingen helg nu för tiden så jag får väl ta min helg när jag vill ;) Jag är ju trots allt ledig idag :D Imorgon börjar jobbet igen.. MENMEN! Så ikväll blir det middag ute och nått glas vin med min darling! Sen imorgonbitti åker han till fjällen med grabbarna och jag kommer jobba på hela helgen!

Av matilda westlin - 10 december 2009 13:21

Godmorgon snyggingar! Idag har jag och Carro sovit svin länge!! Det var så himla skönt.. Vi gick och la oss vid halv ett igår men sen låg vi och surrade i två timmar så vi somnade inte förrns halv tre, haha! Hade världens sjukaste samtalsämne.. HAHA ROLIGT!!


Nu har vi precis fikat/ätit lunch, druckit kaffe osv.. Så vi ska ta och göra oss iordning så vi kommer ner på stan nångång :) haha klockan är redan halv två :p Men det är så skönt att inte stressa och bara ta allt som det kommer när man ändå är ledig :) Anton kommer även hem ikväll :) Var meningen att jag skulle vara med Jenny men det får vi ta en annan dag.. :( Anton och jag ska ut och äta ikväll sen  ska vi kika på Mammas pojkar :D JAG LÄNGTAR!!

Av matilda westlin - 10 december 2009 00:38

Det gick jätte bra at jobba på Jc också! Det var ganska lungt så jag passade på att träna på att sy jeans, haha jag kan fortfarande inte! Det där med att sy är inte min grej och jag kommer nog aldrig att lära mig :P


När jag slutade vid åtta så kom pappa och hämtade mig, vi for och köpte en pizza på Blå Gul sen vidare ner mot stan för att hämta upp Carro :) Sötisen hade handlat med sig en MASSA godis, chips och en julmust :) Så ikväll har vi kikat på tv, käkat en massa och surrat! MYS! Nu är vi båda svin trötta så vi ska gå och lägga oss! Stan imorgon :) GODNATT


 


HAHA vilken bild! Men vi var inte speciellt nyktra.. helt sjuk kväll 8-)

Ovido - Quiz & Flashcards