Alla inlägg den 28 december 2009

:(

Av matilda westlin - 28 december 2009 22:32

Jag svarar på din kommentar här Elina!


Nej jag har inte hittat nån som kan ta hand om mina små älsklingar.. :( För er som inte vet så har jag två katter, Milla & Weezy.. Världens finaste!! <3 Men nu har vi märkt att Anton är jätte, jätte allergisk.. Det märks så himla tydligt nu när han är borta och jobbar sen när han kommer hem så kan han knappt andas och Milla hårar så himla mycket så det gör allt bara så mycket värre :( Weezy hårar ingenting, tack och lov! Men nu så måste jag hitta nått nytt hem åt mina fina, bästa älsklingar.. :( Åh, jag känner mig alldeles tom inuti! Katter är det bästa jag vet och jag älskar dom mer än allt annat! Jag vill att dom ska kunna bo hos nån som har tid för dom och är hemma mycket mera än vad jag och Anton är.. Nån som ägnar all tid åt älsklingarna.. Helst vill jag bara behålla dom.. Från börjar tänkte jag flytta ifrån Anton men nu när jag har haft tid att tänka efter så funkar det inte.. Så jag vill att nån jag verkligen litar på och vet är bra med djur kan ta hand om dom kan ha dom! Jag vill kunna hälsa på dom ofta och kanske t om att dom kan bli utekatter.. Det skulle dom må så mycket bättre av :) Mina fina små hjärtat<3 Det gör så ont när jag tänker på det men jag vet att dom kan få det bättre än vad dom har det nu.. Anton är allergisk men det är inte bara det.. Att vara katt och att bo i en lägenhet och bara få vara inne, vi är inte ofta hemma.. Båda jobbar mycket osv.. Så nån som har tid och bryr sig vill jag hitta! Det här är det jobbigaste jag nånsin varit med om.. :( blä, jag hatar det här!! Jag vet en tant som jag lärt känna genom JC som själv har katter som jag ska kolla med.. Det skulle vara toppen om dom kunde komma till en sån gullig tant som bara älskar sina katter mer än allt! Men vi får se hur det blir.. Just nu orkar jag inte ens tänka på det.. Jag vill bara ha dom så länge som det går!

 

Weezy<3

    


Milla<3       

       

  


Dom tillsammans<3 

  

Av matilda westlin - 28 december 2009 22:06

Sådär, nu är jag klar.. Håret är fortfarande blött men det verkar inte ha blivit nån större skillnad.. Lite ljusare kanske men inte mycket :p haha vad jag håller på!!!! Men när jag får ett ryck av att göra nånting så bara måste jag! Sen när hårfärgerna bara kostade 89kr styck så kan man ju inte låta bli ;) aja, håret ser nog likadant ut som alltid imorgon och ingen skillnad blev det :P HAHA! Roligt att testa iaf.. Nu ska jag lägga mig och kika på en film och bara ta det lungt.. Jag börjar klockan tolv imorgon och det ska bli så jävla skönt!! Passar på att lägger upp bild på det jag shoppade idag :D Allt från JC såklart ;)

       

Svart glittrig kjol, REA 99:-

Grå kofta, 299:- 

Halsband, 49:-

Linne med ett rådjur, REA 49,50:-

 

Tshirt med glitter/möster på ärmarna 299:-

(den är lång egentligen men jag har vikt in den på bilden)

Av matilda westlin - 28 december 2009 20:30

Hej!! Under hela den här dagen så har jag trott att det varit tisdag.. werid 8-) Men nu när jag precis pratat med Anton så sa han att det bara var måndag.. Snacka om att man blir dagvild av att jobba varje dag :o Men dagen har varit rolig! Jag har varit pigg och det har varit super mycket folk :D Fast imorse så missade jag första bussen så jag fick stå ute i snöovädret och vänta svin länge.. Jag ramlade även tre gånger påvägen ner.. USCH nu vill jag inte ha vinter längre! Nina och jag drack kaffe när jag kom till jobbet.. Jag dammsög sen körde vi igång!! Dagen har gått fort och varit rolig! Jag var även in på Carlings och bytte en tröja som Anton fick av mig i julklapp, till ett presentkort där :) Fanns ingen mindre.. :/ Sen var jag in på h&m och köpte två hårfärger.. Blev så sugen på att färga håret.. Jag skulle vilja ha oranget hår :D FINT!! Men jag köpte två mörkblonda hårfärger som jag tänker testa strax.. hihi jag älskar att exprementera med mitt hår :P Så vi får se hur det blir.. Förmodligen ingen skillnad eftersom jag redan har så mörkt hår men ändå roligt att göra nått.. Kanske blir liten skillnad.. Min utväxt försvinner nog iaf :) Så nu ska jag sätta igång med färgningen ;) Hörs sen!!


 


Jag var även hem till pappa efter jobbet! Han hämtade mig gullig som han är :) Åt middag där sen kom farmor förbi och gav mig en massa toapapper.. Haha det går verkligen åt här hemma.. HAHA jag vet inte vad jag gör men jag gör av med en rulle varenda dag, Anton blir tokig :D HAHA!!  

Ovido - Quiz & Flashcards