Alla inlägg den 25 december 2009

Av matilda westlin - 25 december 2009 17:53

 


Nu sitter jag hemma i våran mysiga lägenhet tillsammans med min darling!! Vi har precis tagit varsin öl och gjort oss klara!! Ikväll ska vi på stadshuset, äta mat, dricka och festa :D Men imorgon börjar jag klockan nio och jag gruvar mig så jävla mycket!! åååhhh!!!!! :( Hoppas Ida jobbar med mig, känner att jag behöver henne imorgon! Vi har alltid så roligt hon & jag! aja.. nu ska jag kila.. Pusspåer!

Av matilda westlin - 25 december 2009 15:41

Igår var det julafton :) Dagen började med en mysig morgon tsm med min älskling :) Vi åt frukost och gav varandra paket :) Av honom fick jag:

trosor från Sköna Under, strömpbyxor från Twilfit, en HellyHansen jacka, två par stövlar, en mössa och ett jätte fint silver halsband med ett hjärta :´) Min gullis! tusen tack<3


Sedan gick vi upp och gjorde oss iordning sen kom Tomas och hämtade oss så for vi hem till mamma :) Där var det full fart med att fixa med maten, vi fick dricka och satt oss ner och umgicks.. Jag lockade Majas hår och hon sminkade mig med en massa fint glitter :) Sen vid tre kom resten av gänget! Myste på en bra stund sen åt vi julmaten! Hjälp, vad jag blev mätt.. Maja och jag fick gå iväg och lägga oss för att vila.. usch man blir för mätt!! Sen blev det julklappsöppning.. Jag fick massor med bra grejer :D Orkar inte fota allt.. Men jag fick Presentkort på IKEA på 1500:- På Indiska och på gina :) Sen fick jag ett läppglans som jag länge velat haft, ett från Excellent som man tar på sig och då blir läpparna större, dom sväller liksom :D love it! Sen fick jag massa ljus, ansiktsmasker, underkläder, krämer från body shop, hårprylar, ljuslyktor, skinnhandskar osv osv.. VÄLDIGT BRA GREJER :D Vi åt sedan Risalamalta, drack vin, beileys och myste på! Vid nio tog vi en taxi hem för att hämta mera paket och så gick vi ner till Antons mamma där vi blev resten av kvällen :) Jätte mysigt och jag fick jätte fina julklappar där med:D Jag fick en massa goda tvålar sen fick jag ett sett med Hårgrejer.. Jag fick ett shampoo, ett balsam och ett värmeskydd från KERASTASE :D Ååh jag älskar det märket!! Jag har varit snål och inte unnat mig att köpa det på ett tag så det var en perfekt present :D Tusen tack alla! En otroligt mysig jul blev det!! <3


   

  

  

Ovido - Quiz & Flashcards