Alla inlägg den 27 december 2009

Av matilda westlin - 27 december 2009 22:30

Idag har jag jobbat hela dagen.. Pappa kom och hämtade mig så jag fick skjuts hem och då var min älskling hemma :D Det var meningen att han skulle åka iväg vid fyratiden men då kom han & Hegga fram till att dom skulle åka senare så jag blev jätte glad när jag kom hem! Det var ljus tända överallt och Anton höll på att göra egen pizza :D Han var sååå söt!! Städat hade han också gjort! Så vi åt världens godaste pizza och myste! Det behövde vi verkligen.. Efter helgens tokheter.. :/ Vid nio for han iväg på jobb så nu är jag själv.. Jag har kikat på filmen Bröllopsfixaren och mumsat i mig en massa cheeseballs :D Ska ta och hoppa in i duschen snart sen ska jag vräka på mig med brun utan sol så jag blir pepparkaka imorgon! Nu är jag så himla blek.. och är verkligen jämt eftersom jag har slutat sola solarium. Imorgon börjar jag klockan nio så jag måste verkligen komma upp i tid.. Har beställt väckning av Anton.. Väckarklockan stänger jag bara av i sömnen nu förtiden.. Hörs imorgon! PUSS


  


Bild på pizzorna som Anton gjorde åt oss :D SÅ JÄVLA GOTT VAR DET!!

Ovido - Quiz & Flashcards