Alla inlägg den 16 december 2009

Av matilda westlin - 16 december 2009 22:01

Min långa dag är avklarad! Mamma och jag for ut till Charm där vi åt lunch, blev en jättegod varm macka med vitlökssås.. mm gott man luktade när man sedan stod och rapade för att man var så himla mätt, haha!! aja, dagen flöt på bra! Jag jobbade med Danne idag :) Var konstigt med folk, ena stunden var det lungt, andra jätte mycket folk.. och så var det hela tiden.. Inte lagom som hade varit det bästa.. 8-) När vi hade stängt så kom mamma och Maja o hämtade mig :) Jag fick tillbaka min stora IKEAkasse med nytvättade kläder av mamma :D och lite annat hon hade handlat till mig :) Sen nu till middag så gjorde jag varma mackor med skinka, ost och TONFISK!! saknar min karl som alltid lagar mat åt mig.. :(


Nu har jag precis tagit en lång varm dusch! Jag är svin trött så jag ska försöka komma isäng före elva ikväll! Jobb på bvc imorgon :)


Shoppade ett par Jeans från JC igår, 599:- dödssköna! och sitter skit fint!! Sen den här svarta jeans jackan, en Crocker som också kostar 599:- La även undan ett par lacktaights med mönster på vissa ställen på benen, skit snygga!! Köper dom nog i helgen :)


    

Av matilda westlin - 16 december 2009 11:37

Sådär nu har jag gjort mitt första pass på bvc.. Så nu ska jag och mamma åka ut till birsta och luncha på Charm sen börjar jag jobba på JC kl ett :)

Ovido - Quiz & Flashcards