Alla inlägg den 7 december 2009

Av matilda westlin - 7 december 2009 23:47

Yes, då var jag äntligen klar med håret.. Tog ca två timmar.. Men nu har jag långt hår igen :D Nu skulle jag bara vilja färga håret.. Jag vill ha det ljusare :) haha, varför blir man aldrig nöjd??


Jag ska upp jätte tidigt imorgon så jag har varit uppe alldeles för sent ikväll men jag ska gå och lägga mig strax! Såg även att jag hade över 100 läsare idag.. Åhh, roligt :D vilka är mina nya bloggläsare? Skulle jag vilja veta.. 8-) Nepp, nu ska jag gå och sova! PUSS&GODNATT

Av matilda westlin - 7 december 2009 21:50

Idag var det en unge på bvc som hade en Mumintröja.. och jag kunde såklart inte låta bli.. Haha typiskt mig, lika störd som alltid så jag berättade för henne att min lillasyster, Maja alltid tyckt att jag varit så lik Sniff i Mumintrollen.. Haha ungen tyckte nog att jag var knäpp eller nått, hon bara kollade på mig 8-) Men jag håller faktiskt med! Jag är sjukt lik! HAHA


      

Av matilda westlin - 7 december 2009 21:35

Nu har min lilla gogumma åkt hem.. :( Vi har alltid så mysigt tillsamman! Hon kom hit så vi började med att fixa mat, blev kroketter och kycklig :D mums! Sen blev jag klippt så nu är allt slitet borta igen, så himla skönt! och Alex är så duktig på att klippa! Blir jämt supernöjd! Sen blev det karra och massa surr! Haha, alltid en massa godis och det roliga är att vi är likadana, mular i oss ;) SÖTA!!


Nu har jag även nyss surrat med Anton, han har precis gått och lagt sig.. Jag ska sätta i mitt löshår hade jag tänkt.. Alla tycker jag är så mycket finare i mitt riktiga hår men jag KAN INTE vara utan! Jag känner mig så naken.. :o Så nu får det bli fejk igen ;)

Av matilda westlin - 7 december 2009 17:59

Äntligen är jag hemma! Det har varit en tuff dag, mycket barn.. Med det är roligt också, tiden går så himla fort :) Nu är jag hemma.. Alexandra kommer hit alldeles strax, då ska vi äta middag tsm och mysa :) Hon ska även klippa mig, ska bli så skönt :D Sen blir det väl en massa surr och myspys bara! Ska springa ner och öppna åt henne nu :D PUSS

Av matilda westlin - 7 december 2009 11:50

Haha imorse när jag gick till jobbet så skulle jag såklart gena.. HAHA alltid genvägar.. Men då var det jätte halt så ja halkade på världens lövhög :( Fan också! Jag blev jätte skitig! Typiskt mig :P


Men nu har vi lunch, det har varit jätte mycket nu på förmiddagen så jag hoppas det blir lika efter lunch, det är så roligt att jobba då :D Så nu ska vi äta.. Mamma hade med sig mat till oss idag :) Skönt! Jag hade aldrig orkat gått ner på stan.. Jag känner mig så hängig idag :(

Av matilda westlin - 7 december 2009 07:55

Måndag igen! Jag är jätte förkyld idag, jag är täppt i näsan och har knappt nån röst.. IRRITERANDE! Jag blir aldrig frisk.. :( Men jag ska iaf jobba idag! 9-17 på bvc :) Sen måste jag hem och städa, det ser förjävligt ut här hemma.. Ska träffa Alexandra ikväll, hon ska klippa mig :) Skriver nått mer när jag kommer hem, nu måste jag göra mig klar.. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards