Alla inlägg den 3 december 2009

Av matilda westlin - 3 december 2009 23:50

Nu har vi precis kikat på Mammas pojkar, missade avsnittet  vid åtta så vi kikade på tv4/play.. ååh, det är så jävla bra!!!! men jag tror att det är sista avsnittet nästa gång :( jag är verkligen helt såld i programmet, det bästa jag vet! och Jane är så jävla snygg!!!! Hon måste få Bobby! :D Haha sen är Naima så jävla rolig, haha hon är störd!! aja, nu ska vi gå och sova alldeles strax, Maja börjar klockan tio imorgon så jag ska upp vid åtta och göra frukost på säng :D hihi, gullig jag är 8-) Sen börjar jag vid fyra imorgon.. Sent! Men sov gott! PUSS

Av matilda westlin - 3 december 2009 21:59

Justja! Idag fick jag mitt chema från JC! hjälp vad mycket jag kommer jobba framöver 8-) Men det ska bli så himla roligt! och MYCKET PENGAR :D Det ända negativa är att på helgerna kommer jag jobba så himla mycket och jag kommer inte orka gå ut.. Jag börjar tidigt på morgnarna och slutar svin sent! Men det är fram till jul så nu satsar jag på jobbet! Utgångar kommer jag kunna ta sen ;) Jag ska iaf ut på lördag :D och för er som tror att det är slutsålt med biljetter till modevisningen på Memento, ni har fel! Det finns nämnligen massa biljetter kvar ;) Men jag vet inte om jag ska dit! Jag ska iaf ut och äta med mamma och Tomas först sen får vi se vart vi drar..


Nu är även Maja här :) Hon duschar just nu.. Vi ska bara mysa ikväll, surra, äta osv :) Hon har även fått två presenter av mig, hihi :D Ett par strumpor med en rosa krona på och ett par rosa örhängen.. Oväntat med rosa va??


Nej, nu ska jag värma på en pizza! 

Av matilda westlin - 3 december 2009 20:47

Jag tog bussen till jobbet, missade såklart första men jag hann i tid till jobbet ändå! Åt mat när jag kom fram sen blev det jobb! Många kändisar som var in idag, skit roligt :D Så man har några att surra med eftersom det var ganska lungt nu mot kvällskvisten.. HAHA KVIST!!


Pappa kom och hämtade mig & Hampus så nu är jag hemma :) Maja kommer hit alldeles strax och så ska hon sova över här :D <3

Av matilda westlin - 3 december 2009 15:06

Smidig jag är.. Jag skulle klippa bort en lapp från tröjan som jag hade på mig.. Jag orkade inte ta av mig den så jag klippte utan att jag såg hur jag gjorde och vad händer?? Jo såklart så klipper jag i tröjan istället för lappan.. ÅÅÅÅHHH TYPISKT :( Piss också! Så det var den tröjan det!! kul.. jaja, nu ska jag iaf väg och jobba! 16-20! Kommer hem vid nio nångång! Puss

Av matilda westlin - 3 december 2009 13:35

För exakt ett år sedan idag så var det den tiden då jag bodde hemma hos mormor, hjälp vad tiden går fort.. Det känns som nyss.. 8-) Det var också ett år sedan vi hade nationella i svenska då jag nördade på och skrev 21 sidor på min uppstats.. haha och jag minns att Barbro sa åt mig att min historia ínte var rolig att läsa.. Haha, fyfan vad jag skulle vilja läsa den nu! Mobbad!!


Sen för två år sedan så hade vi alla tjejer varit hemma hos Lisa och festat.. Vi spelade våghals och kvällen var helt sjuk men super rolig ;) Fast den slutade piss som alla andra kvällar då jag hade förhållande under den tiden.. Fan vad glad jag är att det inte är så nu.. Aja, det är iaf svin roligt att kolla tillbaka och se vad man gjorde för ett/två år sedan ;) love it!

Av matilda westlin - 3 december 2009 13:30

Helena tipsade mig om att man kunde ha honung i kaffet.. 8-) Jag testade precis och det var svin äckligt!! Jag spydde.. Usch! HAHA HEEELENA!!!

Av matilda westlin - 3 december 2009 12:21

Imorse klev jag upp tidigt, vid sextiden.. Jag skulle till tandläkaren och Anton for iväg till Östersund på jobb :) Sist jag var hos tandläkaren så frågade jag om dom kunde på nått sätt slipa ner två tänder eftersom dom var så hackiga och konstiga.. Det var inga problen så imorse borrade dom och la dit nått material så nu är tänderna jätte fina :) Jag gick sedan hem och sov till elva.. Så nu har jag duschat och ska äta mat.. Jag ska jobba idag men jag börjar inte förrns fyra till åtta ikväll :o Så jag kommer komma hem sent!


Igår gick jag ner till stan och mötte Helena, vi gick på banken och betalade hyran sen iväg och köpte Ipren & Alvedon sen tog vi bussen ut till Birsta :) Där shoppade vi massor :D Men mest vaniljljus och små saker.. Jag köpte också en tavla och möss åt mina småälsklingar :) Sen hittade jag ett skåp/hylla som jag vill ha i vårat badrum så det ska jag och Anton åka och köpa nåndag :) Varför jag inte köpte det igår var för att det fanns tre nästan likadana att välja mellan och det gjorde mig snurrig! Haha, så Anton får välja :D Vi åt när vi vara klara med shoppingen.. Sen kom han och hämtade mig och Helena så for vi hem :) MYSIG tur ut till Birsta! Men nu är man pank igen :P Haha!

Ovido - Quiz & Flashcards