Alla inlägg den 2 december 2009

Av matilda westlin - 2 december 2009 12:40

Idag har jag jobbat på bvc :) Det var lite barn men förmiddagen rullade på väldigt fort.. Så när jag fick sluta tidigare så gick jag upp till pappa och åt lunch sen följde han med mig hem hit :) Så vi drack kaffe och åt lussebullar! Haha, jag kommer spy på lussisar när julen är över, äter redan minst en varje dag 8-) Vi fick även en STOR tomte utav pappa, haha jag tycker den är så söt! Inte Anton, haha men nu står den på balkongen med en lykta i handen :D FINT!


Jag har svin ont i ryggen idag och det var så perfekt för Maja ringde mig och frågade om jag kunde komma till hennes skola för dom hade prov i massage, en helkropps på en timme och mormor hade varit där på morgonen och nu behövde hon en till.. PERFEKT eftersom jag hade så ont i ryggen idag men precis när vi hade bestämt att jag skulle komma så sa hennes lärare att hon fick ta en tant i stället.. Som hon inte ens känner :( Så det blev ingen massage.. :/ blää! Åhh, jag som ville.. :(


Men jag ska åka till Birsta med Helena och kanske mormor senare idag :) Jag har massor som inhandlas, orkar inte kika på julklappar.. Ingen vet ju vad dom önskar sig så det skiter jag i.. Utan jag ska köpa värmeljus, en tavla, kattgrejer osv osv.. Så det ska bli kul! Jag vill åka nu :D

Ovido - Quiz & Flashcards