Alla inlägg den 4 december 2009

Av matilda westlin - 4 december 2009 14:12

  

Av matilda westlin - 4 december 2009 13:31

Nu börjar jag bli hungrig.. Men så fort jag har gjort mig klar så ska jag bege mig bort mot pappa och sedan till farmor & farfar så blir det MIDDAG :D och som vanligt, massa gott! Sen kaffe & efterätt, haha gamlingar är sååå söta! Jag älskar dom :) Jag har även beslutsångest, jag lånade hem jätte mycket kläder från JC igår men jag vet inte vad jag ska köpa och vad jag ska lämna tillbaka.. Jag tog hem massor :D Mycket skönare att testa hemma! Jag köpte iaf fyra par strömpor igår plus örhängena till Maja :) Sen ska jag nog behålla en jätte fin svart kjol, och en tröja som man kan ha till den.. Sen en vit, lite längre skön enkel tröja som jag nog ska ha på mig idag :) Resten ska jag nog lämna tillbaka, haha jag blir tokig! Jag vill köpa nya kläder varje dag när jag är där 8-) huh, hur ska detta sluta..

Av matilda westlin - 4 december 2009 11:11

Nu ska jag köra lite ZUMBATRÄNING!! Jag fick videon av mormor och den är sååå ful! Haha, tänk om nån skulle se mig när jag står och gör alla övningar här i vardagsrummet.. Hahaha! Jag hänger inte med heller.. Jag är så jävla stel och har ingen takt alls, hahahha!


Av matilda westlin - 4 december 2009 11:02

Imorse ringde min klockan vid åtta, gick upp och fixade frukost till mig & Maja :) Sen tände jag ljus, slog på tvn där det var The voice sen väckte jag Maja :) Vi fikade och tog det lungt, tänk om man alltid kunde få ha sånahär morgonar 8-) Sen gjorde hon sig klar och så klädde vi på oss och gick ut.. Jag som vanligt skulle hitta en massa genvägar, haha men där vi gick var det en massa nerfällda träd och grenar överallt.. Maja blev jätte smutsig :o Men det var roligt! och halt :o haha vi kom iaf tillslut fram så Maja gick till skolan och jag gick vidare på en prommis.. wow wow wow, var jag ute och gick imorse?? Hjälp, vad har hänt! Jag som har blivit så jävla lat! Men det var jätte skönt med en liten morgonprommis! Nu är jag hemma, ska ta och göra mig klar sen ska jag iväg till farmor&farfar vid tre och äta mat :) Sen får jag skjuts ut till birsta där jag börjar jobba klockan fyra till åtta ikväll.. Anton kommer också hem ikväll :) Jag ska skriva en handlarlista till honom som han får fixa.. och det kommer han att göra, för han är så bäst min man! Sen ikväll blir det nog lungt, eftersom jag jobbar imorgon.. och vill vara pigg till imorgonkväll då vi ska ut och käka :D


Idag har vi varit tillsammans i 5 månader    

 

  


  

Ovido - Quiz & Flashcards